میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

عیدت مبارک عزیزم ( آخرین پست سال 1391 )

1391/12/30 1:00
722 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم در آستانه سال نو

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

1

آمین

دوستای خوبم عید شما هم مبارک
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اسفند 91 3:24
سالی لبریزازشادی وسلامت براتون آرزومیکنم


مرسی دوست خوبم همینطور برای شما عزیزم
سمیرا مامی سایان
30 اسفند 91 10:25
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک




مرسی دوست خوبم همینطور برای شما
مریم(مامان آرینا)
30 اسفند 91 18:11
عزیزم با افتخار لینک شدید....


مرسی امیدوارم دوستای خوبی بشیم عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 فروردین 92 17:40
سلام. سال نو مبارک. منتظر عکسهای سفره هفت سین هستم


سلام دوست خوبم حتما مرسی که به ما سر میزنید
مهسا مامان کیارش
2 فروردین 92 2:08
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد



همچنین برای شما دوست عزیزم
مامان بنیتا
2 فروردین 92 12:47
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .
سال نو مبارک


مرسی عزیزم از حضور گرمت
مامان راضیه
2 فروردین 92 13:04
آمین
دوست خوبم سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت در کنار خانواده ماهت برات آرزو دارم
شیدا جونم ببوس عزیزم
دوستتون دارم
عیدتون مبارک


مرسی گلم ما هم برای شما سالی پر از موفقیت و شادی آرزومندم
مامان مریم
3 فروردین 92 9:36
چه دعاهای قشنگی ..همیشه شاد و سربلند باشید


مرسی شما هم همینطور عزیزم
مامان ایسان
3 فروردین 92 9:46
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد . . .

ساله نو مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
مامان فتانه
3 فروردین 92 11:17
سلام عزیزم سال نو شما مبارک سال خوب و پر برکتی داشته باشین


مرسی دوست خوبم برای شما هم همینطور
سجاد
4 فروردین 92 11:46
سلام . سال نو شما مبارک
پیش ما هم بیا


مرسی سال نو شما هم مبارک حتما بهتون سر میزنیم
فلوریا مامان دیانا
5 فروردین 92 9:38
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر.



آمین
مرسی دوست نازنینم شما هم همینطور
مامان فتانه
7 فروردین 92 16:06
ما اومدیم با جدیدترین پست 92


حتما بهتون سر میزنیم
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 9:35
الهی آمین


قرررررررررررربونت
مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 15:26
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم


مرسی گلم ما هم برای شما بهترینهارو ارزو میکنیم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 فروردین 92 1:54
سلاممممممممممم.
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوب و خوشی رو در کنار همدیگه داشته باشید و هر روزتون توام با موفقیت و سلامتی و شادی باشه


مرسی دوست خوبم برای شما هم همینطور
پردیس دختر خاله سایان
13 فروردین 92 21:17
دختر گلم انشا لله سال خوبی داشته باشی مامان شیدا جون سری به سایت پرنسس سایان بزنید


حتما گلم میاییم پیشتون
مرسی شما هم سال خوبی داشته باشید
خاله ی آریسا
14 فروردین 92 9:25
سال نو مبارک عزییییزم


مرسی دوست خوبم
سارا مامان آرتین
18 فروردین 92 19:32