میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

صدمین پست وبلاگ

1394/2/8 13:47
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

تو باشی

 من

 قدم به قدم فدایت می شوم

 تو باشی

 از لحظه های دلتنگی جلو می زنم

 به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم

 به بن بست ها

 به خیابان هایی همه با یک نام ...

 دوست دارم تو باشی و من 

 نشانی ها را گم کنم

 راه خانه را هم ندانم

 تا همه بفهمند

 برای من کم حواس

 خانه آن جاست که تو باشی و من

 قدم به قدم فدایت شوم ...!

 

پسندها (3)

نظرات (2)

ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 14:11
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته چشم حتما میاییم پیشتون
ساناز و معصومه
17 اردیبهشت 94 9:16
ایشالله هزارمین پست وبلاگت عزیزم ♥
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزم