میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

نازنینیم

1392/8/7 11:17
670 بازدید
اشتراک گذاری

 

مهربونم،

         نازنینم، بهترینم.

                    عشقم، امیدم، جونم.

                                        با توام ، با تو، دنیای من.

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های که حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه، چند هفته، یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟!

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم،با تو باشم.

 کنارت،

         همراهت،

                          هم قدم

                            و هم نفس با نفس کشیدنت.

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم. تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی نیستی، از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

کنارم بمون، تا زنده بمونم. با من باش، تا دووم بیارم.

مراقب چشمات باش، تا امیدوار بمونم. مراقب قلبت باش، تا زنده بمونم. مراقبم باش، تا کنارت بمونم.

گفتم، هزار بار دیگه هم میگم:

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. . . تا هر زمان که زنده باشم.

شیدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 22:01
ماهم دوستت داریم زیاد خوشگلمممم


قربونت برم دوست خوبم ما هم شما رو خیلی دوست داریم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 آبان 92 12:26

چه زیبا چه با احساس
عکسِ شیدا جون با پازل خیلی خوشکل شده


مرسی عزیزم لطف داری
مامان پینار
8 آبان 92 19:23
خیلی زیبا بود.


مامان آروین
10 آبان 92 19:46
سارا جون عالیییییییییییی بود
عزیزدلم شیدا جون ماهم بدون که یه خاله نسیم هم داری که همییییییییییییییییییییییییییشه برات بهترین و زیباترین آرزو ها رو داره ایشاله همیییییشه لبات خندون و تنت سلامت باشه زیر سایه پر مهر بابا و مامان گل و مهربونت به همه خواسته ها و آرزو های قشنگت برسییییییییییییی

مرسی عزیزم نظر لطفته
ما هم به داشتن دوستای خوبی مثل شما افتخار میکنیم و براتون بهترین آرزوها رو داریم
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 1:20
خیلی مطلب خوشگلی بود سارا جون.امیدوارم سالهای سال در کنار شیدا جونم زندگی آرومو خوبی رو داشته باشید


مرسی عزیزم بابت دعای قشنگت منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم
خاله ی آریسا
14 آبان 92 9:28
اومدم یه سری بهت بزنم عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری ببخشید که ما نمیتونیم بهتون سر بزنیم ایشااله زودتر مشکلمون حل بشه و بیام بهتون سر بزنیم دلمون براتون تنگ شده
مامان مریم
14 آبان 92 19:03
عااالی بود سارای عزیز و با احساس من ...مثل اینکه شما هم مثل ما چند وقتی آپ نبودین...امیدوارم همیشه عشقتون مستدام باشه


مرسی دوست خوبم لطف داری
اره خیلی سرم شلوغه و اصلا نمیتونم آپ کنم فقط وقت میکنم بیام و محبت های دوستای خوبم رو ببینم
مرسی که به یاد ما هستید
مامان الینا جونی
21 آبان 92 11:19
کربلا نشان داد که با شکیبایی در عطشی کوتاه؛ می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد ... عرض تسلیت .
مامی سویل
24 آبان 92 14:09
عالی بودن عزیزم بیست