میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

سوغاتی عمو پویان جون

1391/12/21 10:13
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر خوشگلم چند روز پیش عمو پویان جون رفته بود مالزی وقتی برگشت ما برای دیدنش رفتیم خونشون. وقتی رسیدیم عمو پویان تو رو برد توی اتاقش تا سوغاتی قشنگی که برات آورده بود رو ببینی ما هم همه پشت در قایم شدیم تا عکس العمل تو رو ببینیم 

وااااااااااااااااااااااااااااای که از دیدن سوغاتیت چقدر ذوق کردی  یه عروسک بارنی بزرگ و خوشگل

منم کلی ذوق کردم آخه عشق من تو عاشق کارتون بارنی هستی و متاسفانه ما هرچقدر گشتیم این عروسک تو ایران پیدا نمیشه نمیدونم چرا شخصیت یه برنامه کودک که اینقدر موفق و قشنگه نباید پیدا بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال هم من و هم تو خیلی سورپرایز شدیم البته باباجون ناقلا خبر داشت و به ما چیزی نگفته بود

اینم شیدا خانم و جناب بارنی

1

شیدا خانم و همه سوغاتی هاش

 

2

 

الان 2 شبه که جناب بارنی کنار تو و روی تختت میخوابه!!!!!!!!!!!!!!!!!

عمو پویان جون مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

خیلی دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارا مامان آرتین
21 اسفند 91 10:59
مبارکت باشه شیدا جوووون
ای بابا مامانی شیدا ... به این چیزها ربط نداره... دلشون بخواد میذارن وارد بشه دلشون نخواد نمیذارن
...
شیدای شما که خوش شانس بودههههههههههه



قربونت
سارا مامان آرتین
21 اسفند 91 11:00
ممنون عزیزمکه بهمون سر میزنی... بابت صندلی ماشین خودم هم خیلی فکر کردم باباش خیلی دوست داره و میگه امنیت صندلی ماشین بیشترهههههههه... ولی مرسی از راهنماییت خانوم ..


واقعا همینطوره امنیت داره ولی بچه خسته میشه ببوس گل پسرو
سارا مامان آرتین
21 اسفند 91 11:01
خانوم گل شکسته نفسی میکنید
منم چون پنج شنبه مسافرم مجبور بودم سفره مو زود بچینم...
شما مطمئنا بیشتر وقت میذارید


امیدوارم!!!! مسافرتتون خوش بگذره عزیزم مرسی که به ما سر میزنید
مهسا مامان کیارش
21 اسفند 91 15:07
وای عزیزم چه سوغاتی خوبی گرفتی همشون مبارکت باشه خوشگلم


مرسی خاله جونم
مامان راضیه
21 اسفند 91 15:16
به به مبارک باشه عزیزه دلم
خدا رو شکر که چیزی که دوست داشتی بهش رسیدی ایشالا همیشه به خواسته هات برسی قند عسلم


مرسی خاله جون همینطور برای شما
مامان مریم
22 اسفند 91 11:23
چه دخمل نانازی...مبارکت باشه عزیزم..


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 16:25
مبارکه عزیزم چه سوغاتی خوشگلیمعلومه کلی ذوق کرده دخملی


ببببببببببیله چه ذوقی !!!!!!!!!!!
مرسی خاله
شقایق مامان آرشا
22 اسفند 91 17:41
مبارک باشه عزیزم


مرررررررررررررررررسی
مامان بنیتا
22 اسفند 91 17:50
چه سوغاتی خوشگلی مبارک باشه عزیزم..دست عمو جونت درد نکنه که چیزی که دوست داشتی روبرات کادو آوردن


مرسی خاله جونم منم خیلی دوستش دارم
مریم مامان شادان
23 اسفند 91 11:53
مبارکه کوچولو اندازه خودته
مریم(مامان آرینا)
30 اسفند 91 18:06
عزیزم عیدتون مبااااااااارک.شاد شاد باشید


مرسی دوست خوبم عید شما هم مبارک
هما
8 فروردین 92 8:54
قربونت برم با این لبخند قشنگت بوووس



خدا نکنه عمه جوووووووووون

عمو پویان
9 تیر 92 10:51