میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

شروع سال 92

1392/1/19 11:56
2,310 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفسم بالاخره وقت کردم تا بیام و خاطرات شروع سال 92 را برات ثبت کنم

عشق مامانی دیگه کلی بزرگ شدی و وقتی عکسای امسالتو با پارسال مقایسه میکنم باورم نمیشه که اینقدر کوچولو بودی

این عکس شماست با سفره هفت سین

 

1

امسال تعطیلات عید طولانی تر از همیشه بود و به ما خیلی خوش گذشت هفته اول به دید و بازدید گذشت و تو هم که عاشق مهمانی هستی کلی ذوق میکردی و منم سعی کردم با همه دوستات که به دیدنشون رفتیم یا اونا اومدن خونمون عکس بگیرم تا برات یادگاری بمونه

 البته به دلیل شیطنت زیاد جنابعالی همه عکسها خوب نشده فقط چند تایی که خوبه برات میذارم عزیزم

2

شیدا و آقا رسا

3

شیدا و آناهیتا جون ، آرمیتا جون و آقا آرمان

4

شیدا و سهند جون

هفته دوم رفتیم گرگان

هوا خیلی عالی بود ما تو جنگل ناهار خوران یه ویلا گرفتیم . وای دختر گلم چقدر بازی کردی و رقصیدی هر بار که از ماشین پیاده میشدیم بدون آهنگ شروع میکردی به رقصیدن و ما هم سعی میکردیم یه عکس صاف و درست ازت بگیریم

اینم عکسای منتخب

5

6

7

8

9

10

11

12

13

روز دوم مسافرتمون رفتیم بندر ترکمن خیلی جای قشنگی بود ولی مثل اینکه تو اصلا خوشت نیومد چون همش ناراحت بودی ما هر کاری کردیم که سوار اون اسب کوچولو بشی نشدی چه برسه به اون بزرگا

14

لباس محلی هم با سختی تنت کردیم که البته کلاهشو با هیچ کلکی نشد بزاریم سرت

15

از اونجاییم که اگه تا شمال بری و دریا رو نبینی انگار اصلا نرفتی، موقع برگشتن از مسیر آمل برگشتیم و تو محمود آباد رفتیم لب دریا ولی دختر خوشگلم شما به جای دیدن دریا محو دیدن کایت های تو آسمون شده بودی اینقدر هیجان زده شده بودی که هر کی میدید میخندید

17

18

 

 سیزده بدر هم که نگو خیلی خیلی خوش گذشت

سبزه عیدمونو خودت انداختی تو آب بهت گفتم آرزو کنی نمیدونم چه آرزویی داری گل من اما امیدوارم هرچی که هست بهش برسی

21

19

شیدا در حال کشف سنگ ها

شیدا جونم اینجا هم بابا جون برات یه لاک پشت پیدا کرد که البته یکم ازش میترسیدی

22

24

 

شیدا و سهند و لیلی فردای سیزده بدر

 

20

25

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شیما مامان درینا
17 فروردین 92 14:02
خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم سال جدید پر از روزای خوب باشه براتون و شیدا جون هم کنار خانواده همیشه سلامت باشه .
حسابی شیطونی کرده خانوم خانوما از عکسا معلومه


مرسی عزیزم منم امیدوارم بهترین روزارو پیش رو داشته باشید
مامان بنیتا
18 فروردین 92 3:59
شیدا جونم خداروشکر که عید خیلی خوب و پر سفری رو پشت سر گذاشتی عسلم امیدوارم همه روزهاتون مثله عید قشنگ باشه عزیزم
عکسات هم خیلی خیلی نازن مثله خودت


مرررررررررررررسی دوست خوبم لطف دارید برای شما هم همینطور
خاله ی آریسا
18 فروردین 92 10:10
عیدت مبارک شیدا جون خیلی عکسای ناز و خوشگلی انداختی حسودیم شد


مرسی خاله جون لطف دارید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
18 فروردین 92 14:11
سلام خانمی. ثبتش کردم


مرسی گلم خیلی خوشحالم کردید
مامان شایان
18 فروردین 92 14:55
سلام مامان شیدا. سال نو مبارک. الهی شکر که بهتون خوش گذشته. ایشالا بقیه سال هم خوش و سالم باشید.
شیدا جون هم عکس هاش خیلیییییییییییییییییی خوشگله و چه لباس های خوشگلی داره. ماشالا



مرسی گلم لطف دارید چشماتون قشنگ میبینه منم بهترینها رو برای شما ارزو میکنم
مریم(مامان آرینا)
18 فروردین 92 15:45
خوشحالم که عید خوبی داشتید و خوش گذشته،چه عسلی شده این خانوم خانوما چه عکسای قشنگی هم گرفتید


مرسی دوست خوبم
سارا مامان آرتین
18 فروردین 92 19:31
عیدتون مبارک... ایشالا که سالهای سال در کنار همدیگه خوش و خرم باشید
ماشالا به این گل دخمل زیبا و شیطون و شیک پوش
مامانی اسفند یادت نرههههههههههه


خوبی از خودتونه دوست خوبم لطف دارید
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 19:33
سلام به سارا جون و شیدای عزیز.
سال نوتون مبارک.ایشالا سالی سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت پیش رو داشته باشید.
خوشحالم که بهتون خوش گذشته.هفت سینتون خیلی خوشگل شده.آفرین
شیدا جونمم ماشالا خیلی خوشگل و خانم بود .از همه عکساش خوشم اومد.اونی که با لباس محلی بود رو خیلی دوست داشتم چون چهره ماه دوست خوبمم دیدم.


قربونت برم دوست خوبم لطف داری منم امیدوارم شما همیشه شاد باشید
سمیرا مامی سایان
19 فروردین 92 9:50
عزیز دلم همیشه به گردش و تفریح همه عکسات عالی شده بود فرشته کوچولوی دوست داشتنی امیدوارم همیشه بخندی و شاد باشی گلم


مرسی خاله جونم قربونت شما هم همینطور
بهاره مامان امیرمحمد
19 فروردین 92 12:31
سلام مامان خانوم - سال نو مبارک باشه در سال جدید آرزوی بهترینها را براتون دارم - فداش بشم ماشاءا.. چقدر شیدا جونم خوشگل و خوش تیپ تر شده عزیزم صدقه براش بزارید - وای چه مامان خوش تیپی به مامانش رفته دیگه یک بوس آبدار از طرف ما بو3333333333333333333


قربونت برم دوست خوبم خیلی لطف داری منم بهترینها رو برای شما ارزو میکنم امیر محمد جانو ببوسسسسسسسسسس
مامان مریم
19 فروردین 92 14:40
عییییییدتون مبارک...چه عکسای خوشگلو با صفایی..دلمون حسابی واشد...مخصوصا با دیدن شیدای خوشگلمون که برق خوشحالی تو چشاشه...بهارتون جاودانه باشه عزیزم...عکس محلیتونم عالی بود...خیلی لباس محلی بهت میادا سارا جون...دوستون دارم یه عالمه


مرسی دوست جونم چشات قشنگ میبینه لطف داری شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان فتانه
19 فروردین 92 21:33
سلام خانمی...این پیراهن مشکیه رو ایلین داره...چه جالب...ولی عکسات خیلی نازشده گلم...لباسات هم قشنگه همشون...


مرسی گلم آره تو یکی از عکسای آیلین جون دیدم یه پیراهن 4 خونه هم مثل هم دارن
شقایق مامان آرشا
20 فروردین 92 22:18
همه عکسات خشمل بود مخصوصا با لباس محلیه


مرسی دوست جون
نازنین مامان سوگل
24 فروردین 92 7:42
چه دختر خوشگلی چه خنده های دلنشینی خدا براتون نگهش داره


مرسی شما لطف دارید عزیزم
مامان رومینا
24 فروردین 92 12:05
سلام خانمی.مرسی به ما سر زدید.واااااااااااااای اون عکستون با لباس محلی خیلی خیلی خوشگله چه مناظر قشنگی.خصوصی دارید


لطف داری دوست خوبم
چشم چک میکنم
مامان رومینا
24 فروردین 92 12:06
لینک شدید


مرسی گلم
مامان آیسلی
24 فروردین 92 17:54
سلام خانمی همیشه به خوشی وگردش منم با افتخار لینکتون میکنم


مرسی عزیزم
مامان پینار
25 فروردین 92 14:27
سلام

بهبه چه دختر خوشگلی خدا براتون حفظش کنه.
با افتخار لینکتون کردم.


مرسی شما لطف دارید
نرگس مامان باران
26 فروردین 92 17:55
سلام عزیزم
دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سهاشرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر




چشم عزیزم رای دادم امیدوارم باران جونم اول بشه
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:44
مرسی بابت رای با افتخار لینکتون کردم


خواهش میکنم دوستم مرسی
مامان رومینا
27 فروردین 92 13:08
عزیزم خصوصی
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 19:18
عزیزدلم خوشحالم که بهت خوش گذشته همیشه به تفریح و شادی و همیشه بخندی


مررررررررررررررررسی به شما هم همینطور
مامان خونه×
12 خرداد 92 16:26
سلام مامان خانوم
چه دخملی داری خدااااااااااااا
چه نازه
خدا حفظش کنه براتون


مرسی عزیزم شما لطف دارید