میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

مسابقه وبلاگی

1392/3/19 14:16
781 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ما از طرف گل ناز جون مامان بنیتا جون خوشگل و شقایق جون مامان آرشا جونی به یک مسابقه وبلاگی دعوت شدیم... خیلی هیجان انگیز بود و من کلی ذوق کردم

گل ناز جونم ، شقایق جونم مرسسسسسسسسی

 این مسابقه  اینجوریه که باید به 20 تا سوالی که ازمون می شه پاسخ بدیم ..که البته بعضی سوالا  یه کمی سخته!

بزن بریم سراغ سوالا

 

1-بزرگترین ترست در زندگی چیه؟

نبودن دخملی خوشگلم در کنارم

2-اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

میرفتم خونه دوستام و کلی باهاشون شوخی میکردم

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یکی از آرزویهای  5الی 12 حرفیت رو داشته باشه آن آرزو چیست؟

 خوشبختی شیدا

4-از میان اسب،پلنگ،سگ،گربه و عقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟

عقاب چون همیشه تو بالاترین نقطه زندگی میکنه

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

بابا لنگ دراز (جودی ابوت)

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

لازانیا

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

بلند بلند غرغر میکنم

8-با مرغ،دریا و اورانیوم جمله بساز؟

دیگه مرغ و دریا و ... مزه اورانیوم میده(حال کردی!!!!)

9-دوبیت شعر که خیلی دوست داری.

هر کجا هستم باشم

اسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است.

چه اهمیت دارد

گاه اگر می رویند

قارچ ها غربت!

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال ، گذشته و آینده سفر کنی ،آن روز کدام است؟

گذشته: روز عروسی خودم

حال: همین روزایی که با دخملی خوش میگذرونم

آینده:روز به دنیا اومدن نی نی شیدا جونم

11-چه رنگی هستی؟

آبی     

12-اگر قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟

ایتالیا        

    13-بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیت چیه؟         

آرزوهایت را برآورده می کند آن خدایی که آسمانی را

برای خنداندن گلی، می گریاند

14-اگر قرار باشه 3نفر از آشناهاتو امشب مهمونی دعوت کنی کی هستن؟

سه تا از دوستای قدیمیم(زمان دبیرستان) که خیلی وقته ندیدمشون. سیما جون و خانوادش ، فهیمه جون و خانوادش ، نگار جون و خانوادش

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه زندگی حذف کنی اون کلمه چیه؟ 

غم

16-کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟

سیما دوست عزیزم                              

17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

شیدا همه امید من

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟

موز

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

کم رو ، کم حوصله(البته در بعضی موارد ) ، خود خور

20-کاشکی؟

همیشه سایه پدر و مادر رو سر همه بچه ها بود

 

منم طبق روال مسابقه..سه تا از دوستام رو  برای شرکت در مسابقه انتخاب میکنم:

مریم جون مامان مهتاب خانم

سارا جون مامان آقا آرتین

نرگس جون مامان باران خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا مامان آرتین
14 خرداد 92 2:06
ممنون عزیزم که منو قابل دونستی


قربونت
مامان مریم
14 خرداد 92 11:27
ممنون سارا جووونم 20 سوالیه؟!!....شیدا خوشگله رو ببوس


قربونت
اره عزیزم بامزست
مرسی شما هم مهتاب جونو ببوس
شقایق مامان آرشا
14 خرداد 92 14:46



مامان پینار
15 خرداد 92 9:42
مامان پینار
15 خرداد 92 9:50
راستی شما تهرانید؟


بله عزیزم ما تهران هستیم
مامان رومینا
18 خرداد 92 12:57