میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

آغاز پروژه بای بای پوشک

1392/3/7 9:51
607 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم ، عشق کوچولو و شیرین من 

 دیگه مدرسه تعطیل شده و من تمام وقت پیشتم وای که چه لذتی داره که از صبح که چشمات رو باز میکنی برام حرف میزنی و شیرین زبونی میکنی تا لحظه ای که چشمات رو خواب ناز میبره.

دخترم از لحظه لحظه با تو بودن لذت میبرم و دلم نمیخواد یکی از این لحظه های ناب رو از دست بدم .

از روزی که تعطیل شدم تو فکر خداحافظی با پوشک بودم ، آخه گل من دیگه بزرگ و خانم شدی باید یواش یواش با همه چیز های نینی بودن خداحافظی کنی. البته خیلی وقته که متوجه میشی و جیشتو بهم میگی اما چون نصف روز پیشت نبودم دلم نمی امد این کار رو شروع کنم اما بالاخره از یکشنبه 5 خرداد به طور رسمی پروژه شروع شد . یکی دو بار همون اول یه مشکل کوچولو پیش اومد اما تا امروز که سومین روزه دیگه اتفاقی نیفتاده خیلی خوشحالم که اینقدر خوب پیش میری و حواست هست .

راستی یه ایده ای که توی مجله شهرزاد خونده بودم هم اجرا کردم که به نظرم موثر بوده. برای اجرای این ایده یه مقوای سفید رو تزئین کردم و کلی عکس برگردون گذاشتم تو یه کیسه و بهت گفتم که هر بار که به موقع از لگنت استفاده کنی تابلوی جادویی که چسبوندیمش به در دستشویی بهت یه استیکر جایزه میده که بچسبونی روش . ایشااله بعد از اتمام پروژه عکسش رو برات میزارم.

 

از دوستای خوبم هم میخوام اگه تجربه ای در این مورد دارن بهمون کمک کنند تا این مرحله سخت هم با موفقیت پشت سر بزاریم.

 

شیدا

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار ؛

زیباترین تصویر پیش چشمانم ...

                                  همیشه "تویی"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان بنیتا
7 خرداد 92 13:37
آفرین عزیز دلم که انقدر خوب داری با مامانی توی این پروژه سخت همکاری می کنی
امیدوارم موفق باشین عززززیزم

راستی مامانی شما شیدا جونو از شیر هم گرفتی؟می گن این کار هم خیلی سخته


سلام عزیزم بله ما خیلی وقته که با میمی خداحافظی کردیم میام تو وبتون
مامان فتانه
7 خرداد 92 13:57
افرین به این دخملی که خوب کنار اومده و انقدر شیرین زبونه


مرسی خاله جون
سارا مامان آرتین
7 خرداد 92 15:23
مبارک باشهههههههههههههه
ایشالا بسلامتی
آفرین به گل دخملیمون
ایده جالبیه ایشالا به وقتش از تجربیاتتون استفاده میکنیمممممممممممممم


قربون شما دوست خوبم در خدمتیم
مامان رومینا
8 خرداد 92 11:57
تو این پروژه موفق باشی و بعد بیایدو از تجربیاتتون به ما هم بگشد.عزیزم خصوصی


مرسی امیدوارم دوستم تا حالا که خوب پیش رفتیم
مرجان مامان آران
8 خرداد 92 22:17
ايشالا كه به راحتيييييييييييي تموم بشه


مرسی عزیزم
مامان الیناجونی
9 خرداد 92 10:40
سلام مامان جونی امیدوارم به خوبی این پروژه رو پشت سر بگذارید
منم میخوام اقدام کنم ولی مرددم که الینامیتونه یا نه واسه کنترل کردن خودش آخه هنوز 21 ماهشه
ببوس شیدای عزیزم رو


مرسی عزیزم لطف داری خدا رو شکر تا حالا که خیلی خوب بوده
ولی در مورد الینا جونی زوده عجله نکن دکترا میگن تا 24 ماهگی کودک هنوز نمیتونه به طور کامل عضلاتش رو کنترل کنه و اینکار باعث استرس براش میشه
مامان مریم
10 خرداد 92 10:29
من خیلی زود شروع کردم...مهتاب 19 ماهش بود ...همکاریش خوبه ولی وقتی سرگرم بازی میشه از دستش در میره امیدوارم موفق باشین


آره عزیزم خیلی زود شروع کردی امیدوارم موفق باشی
مرسی
مامان سویل
11 خرداد 92 16:32
عزیزم ایشالله که موفق باشی


مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
12 خرداد 92 0:15
ایشا لا که زود زود می ذاری کنار .


مرسی دوستم امیدوارم.
یاسمن
12 خرداد 92 11:20
سلام عزیزم افرین به دخمر نازنازی ایشالا این مرحله هم زود تمام میشه موفق باشی


مرسی عزیزم
مامان بنیتا
13 خرداد 92 17:13
سلام سارا جووون..شمارو به مسابقه دعوت کردم بیا وبلاگم


وای مرسی عزیزم اومدم
مامی سایان
19 خرداد 92 17:29
باریکلا به دخمل باهوش که حسابی با مامانش همکاری میکنههههههه


بله خیلی گل دختر شده دوستم
مامان آرینا
20 خرداد 92 23:48
سلام دوستم به سلامتی منم باید کم کم شروع کنم این پروژه رو



سلام عزیزم
نگران نباش خیلی راحت تر از اون چیزیه که فکر میکنی من که اصلا اذیت نشدم امیدوارم شما هم موفق باشید
مامان شایان
22 خرداد 92 16:34
شیدا جونم عزیزمی. ماشالا خیلی بامزه ای. مامانی ایشالا موفق باشی. منم همش تو فکر همچین روزی هستم. راستی لینکتون کردم


مرسی خاله مهربون لطف داری
کار خیلی راحتیه من که هیچ مشکلی نداشتم امیدوارم شایان جونم بدون سختی پروژه رو اجرا کنه
مرسی بابت لینک
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 خرداد 92 23:56
وای چه عالی منم ایشالا از دو سالگی به بعد شروع میکنم.روشا الان 23 ماهش تموم شده از 15 تر دیگه شروع میکنم.امیدوارم زود جواب بده.
الان شیدا جونم دیگه دایپر نمیشه؟؟؟؟؟؟/


امیدوارم موفق باشی دوستم خیلی کار اسونی بود
خدا رو شکر نه مشکلی نداریم خیلی خیلی راحتتر از اونی بود که فکر میکردم
مامان یاسی
5 اردیبهشت 93 13:34
سلام عزیزم خوبی امروز وقت کردم مطالب بچگی وبلاک شدارو خوندم وای که چه لذتی داشت مرسی خدا نگهش داره منتظر اپ جدیدما بوووووس