میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

خاطرات زمستان (قسمت سوم)

1394/3/7 10:41
1,884 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی بهانه است

من هوا را به امید هم نفسی با تو نفس میکشم.

دختر زیبای من سلام

آخرین پست زمستون 93 رو هم برات مینویسم تا بتونم حداقل کمی از خاطرات روزای قشنگی که در کنارت دارم رو ثبت کنم و به یادگار نگه دارمniniweblog.com

اواخر زمستون تولد الهام جون مربی مهربون ژیمناستیکت بود niniweblog.comو همه مامانا با هم تصمیم گرفتیم برای اون روز یه کیک و کادو آماده کنیم و شما هم با کلاه مخصوص تولد و بادکنک غافلگیرش کنیدniniweblog.com

 

niniweblog.comشیدا و النا خانم قبل از ورود به سالن تمرینniniweblog.com

niniweblog.comشیدا گلی و النا خانم و آرنوش خوشگله موقع آماده سازی مراسمniniweblog.com

niniweblog.comهم باشگاهی های شیدا خانمniniweblog.com

اینم یه عکس دسته جمعی با حرکت ژیمناستیکniniweblog.com

روز خیلی خوبی بود و کلی به هممون خوش گذشتniniweblog.com

چهارشنبه سوری امسال جایی نرفتیم چون واقعا شب خطرناکیه و من  اصلا علاقه ای ندارم ولی برای اینکه سنت زیبای این جشن هم از یادمون نره 3 نفری رفتیم توی حیاط و چند تا فشفشه روشن کردیم و یه آتیش خیلی کوچولو که از روش پریدیم niniweblog.com

این عکس هم مربوط میشه به تولد ترانه جون که متاسفانه نمیدونم چی شد که من اصلا فراموش کردم عکس بگیرم و این عکس خوشگل که تو و ویانا جون در کنار هم هستید عمه جون زحمتشو کشیدهniniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (0)