میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

برف بازی

1391/12/21 9:39
852 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره یه برف حسابی بارید

 

دختر نازم پنجشنبه 17 اسفند وقتی صبح از خواب بیدار شدیم دیدیم که همه تهران سفید پوش شده با اینکه فکر میکردیم دیگه بهار رسیده و از بارون های قشنگش لذت میبردیم کلی سورپرایز شدیم و وقتی باباجون رفت سر کار من و شما هم حاضر شدیم و رفتیم برف بازی

دختر گلم خیلی بهمون خوش گذشت اینقدر شیطونی کردی که من از پا افتادم همش دوست داشتی دراز بکشی روی برفا و چند بار صورتتو چسبوندی به برف و لپ خوشگلت سرخ سرخ شد

توی فضای سبز خونمون همه گلهای ارغوان گل کرده بودند و ترکیب برف سفید و گل قرمز اونا خیلی خوشگل بود با کلی سختی بردمت داخل باغچه تا با این منظره قشنگ عکس بگیریم اما نمیدونم چرا دوربین هیچ عکسی نگرفته فکر کنم اونم مثل من یخ زده بوده

خیلی ناراحت شدم

وقتی اومدیم خونه فقط همین 2 تا عکس تو دوربین بود

1

2

 

راستی برای اولین بار از چترت استفاده کردی

 

البته مامانی جونم بعد از این برف بازی من حسابی سرما خوردم ولی خدا رو شکر تو مثل همیشه قوی و سر حالی عزیزمَ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی آریسا
21 اسفند 91 9:54
وای چه دخملی برف بازی خوش گذشت؟؟؟؟؟؟
راستی به وبلاگ آریسای ما هم یر بزنیدخوشحال میشیم


مرسی شما لطف دارید چشم حتما بهتون سر میزنیم
سارا مامان آرتین
21 اسفند 91 11:03
ماشالا خوشکل خاله وسط برفهااا می درخشههههههه
چه چتر زیبایی ... دست مامانی درد نکنهههه
خاله جونم خوش بگذره برف بازی


مرسی خاله جون
مامان راضیه
21 اسفند 91 15:17
خوش به حالتون ما برف نداشتیم اصلا امسال
جای ما رو هم خالی کنید
خوش باشید عزیزانم


جای شما خالی عزیزم ما هم همین یه برف خوب رو داشتیم