میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

عشق من شیدا

1392/1/31 8:46
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

وجود یخ زده ام را به دستان گرم تو می سپارم

شاید این گرمای عشقت،بتواند احساسات خفته ام را بیدار کند

برایم نجواهای دلنشین فرشتگان را زمزمه کن

با شنیدن صدایت تمام صداهای دنیا را فراموش خواهم کرد

و وقتی باد عطر گیسوانت را به مشامم می رساند مست تو می شوم

تو که از هر زیبایی توصیف ناشدنی ای زیباتری...

My Love

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nasema
16 اسفند 91 16:55
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
مهسا مامان کیارش
17 اسفند 91 0:25
عاشقتممممممممممممممم


مرسی خاله جون روی ماه کیارش جونمو ببوس
یاسمن
17 اسفند 91 12:23
سلام شیدا جون ممنون که بهم انرژِی دادی من الان هفته 15 هستم امیدوارم این بار برم بهم بگه جفتت بالا اومده میدونی اخه من شمالی ام اما از وقتی عاشق شدمو مزدوج شدم کرمانشاه زندگی میکنم غریبم برای همون ناراحتم کسی اینجا نیست که مواظبم باشه اقایی هم خسته میشه هم کار بیرون هم خونه.واسه همین ازت میخوام حسابی دعا کنی هفته دیگه نوبت سونو دارم ایشالا که خوب شده باشم ممنونم دوست مهربونم اگه اجازه بدی لینکتون کنم.راستی من یه وبلاگ هنری دارم خوشحال میشم وقت داشتی بهم سر بزنی.
www.honaryassi005.blogfa.com

به امید خدا که هیچ مشکلی نیست خیالت راحت باشه عزیزم ممنون میشیم ما هم شما را لینک میکنیم به وب هنریتونم سر میزنننننننننننننننیم
شقایق مامان آرشا
17 اسفند 91 19:18
سارا مامان آرتین
19 اسفند 91 18:29