میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

تولد 30 سالگی مامان سارا

1392/1/31 8:50
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

 8 اسفند 89 هنوز یک ماهه نشده بودی که وجود کوچک و ظریفت را در آغوش کشیدم و شمع تولد 28 سالگیم را در کنار تو و بابا جون فوت کردم  و لذت داشتن یک خانواده 3 نفره را با تمام وجود احساس کردم.

8 اسفند 90 دختر کوچولوی من یک سالگی را گذرانده بودی و با دس دسی کردن و خنده هایت لحظاتم را سرشار از شادی میکردی و با وجودی مملو از عشق تولد 29 سالگیم را جشن گرفتیم

و  حالا 8 اسفند 91 سومین باری بود که تولدم را با وجود نازنین تو در کنارم جشن گرفتیم و چه لذت بخش بود لحظه هایی که با زبان شیرینت تولدم را تبریک میگفتی و با دستان کوچکت برای خوشحالیم دست میزدی و از شادی فوت کردن شمع روی کیک و دادن هدیه به من بلند بلند می خندیدی

     

 

2

فرشته کوچولوی من مرسی که هستی و با بودنت زندگی من و بابا جون را پر از شادی  و خنده کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هیراد و عمه لیلاش
9 اسفند 91 13:07
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما عزیزم تولدت مبارک
مامان کنجد
9 اسفند 91 18:07
دوست عزیزم تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله شی
این هم هدیه من



مرسی گلم
مامان بنیتا
10 اسفند 91 2:29
خانومی تولدتون مباررررک..امیدوارم صدمین تولدتون رو سلامت و شاد در کنار خانواده جشن بگیرین


مرسسسسسسسسسسسی عزیزم
فلوریا مامان دیانا
10 اسفند 91 9:23
مامان سارا تولدت مبارک ایشاله تولد 130 سالگی چه کیک خوشگلی. سهم ما چی شد؟ پیشی خورد؟
ایشاله همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم از لطفتون
مامان ایسان
12 اسفند 91 12:20
مامانی تولدت مبارک باشه
یه عالمه گل واسه تبریک تولد


مررررررررررررسی عزیزمی
سمانه مامان ستایش
12 اسفند 91 17:24
تولدت مبارک دوست عزیزامیدوارم تولد 120 سالگی تون در کنار خانواده گرمتون جشن بگیرید


مرسی گلم لطف دارید
مامان فتانه
12 اسفند 91 18:17
تولدتون مباررررررککککککککککککک عزیزم انشالله تولد 120سالگیتون با دخملی گل و نوه هاتون جشن بگیرین


مرسی عزیزم همینطور برای شما
خاله جون
15 اسفند 91 22:13
الهی قربونت برم با اون خندیدنت
سمانه مامان ستایش
16 اسفند 91 1:14
خصوصی داری
بهاره مامان امیرمحمد
16 اسفند 91 9:02
مامان سارای مهربون عزیزم تولدت مبارک انشاءا.. تولد 1000 سالگیتون را جشن بگیرید در کنار همسر و دختر ناز نازی - ماشاءا.. مامان خانوم خوش تیپ یک اسفند دود کنید برای خودتونها - ببخشید که کمی دیر شد بخدا خواهر حواس ندارم اینقدر سرم شلوغه ولی بازم تولدتون مبارک


مرسی که به ما سر زدید عزیزم اسفند دود کردنی نیستم لطف شماست
سارا مامان آرتین
16 اسفند 91 12:20
تولدتون مبارک
ایشالا که خانواده سه نفریتون همیشه پاینده و سلامت و شاد باشههههههه



مرسی عزیزم لطف دارید همینطور برای شما دوست خوبم
مهسا مامان کیارش
17 اسفند 91 0:22
ساراجونم تولد مبارک خانومی عزیزم متولد 61هستی عزیزم اسفند 61 من آذر 61 30 ساله شدم خوشبختم از اینکه همسنیم


مرسی مهسا جون منم خوشبختم اما اسم 30 سالگی یه جووووووووووررررررررررریه
مامان مریم
23 اسفند 91 14:24
منم 61 ی هستم ..به افتخار همه ی 30 ساله های جوون و پرانرژی...به به به این خونواده ی شاد و عاشق..خوشبختی تو لبخندتون موج میزنه...همیشه شاد باشین..


مرسی دوست خوبم امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید