میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

شروع دوباره

1393/11/14 10:26
837 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از نزدیک به یک سال دارم برات مینویسم!!!!

فرشته کوچولوی من بعد از اون اتفاق بدی که افتاد دیگه دستام یاری نکرد که بنویسم niniweblog.com البته همیشه وبلاگت رو باز میکردم و مطالب قبلی رو میخوندم و از یادآوری اون خاطرات لذت میبردم اما امروز بالاخره تصمیم گرفتم که دوباره بیام و شروع کنمniniweblog.com

دخترم چون این یک سالی که گذشته خیلی اتفاقا بوده که من دیگه همشو یادم نیست تو پست بعدی یه مرور کوچولو روی سال گذشته میکنم و قول میدم از اون به بعد به روز باشم و خاطرات روزای خوشی که در کنار هم داریم رو برات بنویسم.niniweblog.com

زود زود برمیگردم...

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الهام
14 بهمن 93 18:23
سلام دوست خوبم خیلی خوشحال شدم امیدوارم از این به بعد بیشتر ببینیمتون
مامانی آرتینا جان***
15 بهمن 93 1:26
سلام عزیزم خدارو شکر که تصمیم گرفتین دوباره شروع کنین انشالله دیگه از این به بعد فقط و فقط با پستای خوب وبلاگ دختر گلتونو بنویسین. از طرف من شیدا جونو ببوسین انشالله که خدا حفظش کنه.
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزم