میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

یه اتفاق خیلی بد

1392/12/5 23:31
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

عزیز دلم دختر مهربون و دوست داشتنی من سلام

از روزی که شروع کردم به نوشتن این وبلاگ تصمیم گرفتم از مریضی و ناراحتی توش ننویسم سعی کردم پر از خاطره های شیرین و شاد باشه ولی اتفاقی که الان افتاده مثل سرما خوردگی و این چیزا نیست که فراموشش کنم و خاطره ای ازش نمونه به همین خاطر مینویسم

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

جمعه شب خونه یکی از اقوام دعوت بودیم و مثل همیشه تو خیلی خوب و سر حال بودی و مشغول شیرین زبونی. وقتی موقع شام شد خواستی از روی مبل بیای پایین که پات به کوسنهای روی مبل گیر کرد و باسر اومدی پایین و متاسفانه پیشونیت خورد به گوشه میز وقتی از زمین بلندت کردم دیدم مثل یه رودخونه کوچولو خون جاری شده نزدیک بود ضعف کنم ولی خودم رو کنترل کردم و سریع دستمال رو فشار دادم روی زخم  . همه هول شده بودن و نگران بودن منم هر بار که دستمال روبرمیداشتم خون جاری میشد و من فقط به این فکر میکردم که اگه خون بند نیاد چی میشه ولی خدا رو شکر بعد از چند دقیقه خون بند اومد و ما هم چند تا چسب روی زخم زدیم و تو هم با اینکه این همه خون ازت رفته بود و کلی درد کشیده بودی آروم شدی و دوباره شروع کردی به شیرین زبونی. خیلی زود مهمونی رو ترک کردیم تو راه برگشت باباجون خیلی اصرار داشت که ببریمت دکتر تا ویزیت بشی اما من از ترس بخیه و چیزای دیگه قبول نکردم و گفتم حالا که خونریزی نداره دیگه نیازی به دکتر نیست.

با اینکه اینقدر ما سریع عمل کرده بودیم که حتی یک قطره خون روی صورت یا لباست نریخته بود وقتی اومدیم خونه بهم گفتی مامان دیگه پیشونیم خوب نمیشه گفتم چرا عزیزم خوب میشه گفتی آخه چیزی که خون بیاد که خوب نمیشه گفتم خون نیومده که ، با تعجب گفتی خودتون اونجا گفتید خون اومد . الهی قربونت برم که تو اون وضعیت هم حواست به همه چیز بوده.

اون شب به من خیلی سخت گذشت تا صبح از ترس اینکه سرت دوباره خونریزی کنه نخوابیم . صبح وقتی دوباره زخم رو دیدیم با بابا جون صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که حتما باید دکتر ببینه چون شکاف عمیقی خورده بود و نگران بودیم  که عفونت کنه رفتیم بیمارستان لاله و از شانس خوبمون دکتر احمدی رئیس بیمارستان که فوق تخصص جراحی کودک داره اومد توی اورژانس و ویزیتت کرد و گفت چون زخم خیلی عمیقه حتما باید بخیه بشه .من خیلی نگران بودم و پشت سر هم سوال میپرسیدم اما دکتر بهم اطمینان داد که این کار هم از نظر درمانی بهتره و هم از نظر بهبود جای زخم در آینده. بعد بردنت اتاق عمل اورژانس و به من اجازه ندادن برم داخل نمیدونی چه حسی بهم دست داد احساس کردم دارم سکته میکنم تپش های قلبم رو روی سینه ام احساس میکردم بدترین حس دنیا بود امیدوارم هیچ مادری تجربش نکنه

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ولی بالاخره بعد از نیم ساعت با سر پانسمان شده اومدی و وقتی اومدی بغلم بغض کردی و گفتی مامان بابا دلم براتون تنگ شده بود دکتر که خیلی از اینکه جیغ و داد گریه نکرده بودی تعجب کرده بود با شوخی به ما گفت اگه نوه پسر داشتم حتما شیدارو براش میگرفتم اینقدر که این دختر خانم و آرومهنیشخندخدا میدونه که دلم میخواست اون لحظه تا ابد ادامه پیدا میکرد و همونجوری توی بغلم فشارت میدادم.سرت 6 تا بخیه خورد ولی من خیالم راحت شد چون مطمئن شدم که اینطوری برات بهتره.

اتفاق خیلی بدی بود اما با این حال خدا رو شکر میکنم چون میتونست بدتر از این باشه و خدا رحم کرد که چشمت یا بینیت به گوشه میز نخورد.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

شیدا کوچولو بعد از اتاق عمل

1

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

شیدا جونم با پیشونی پانسمان شده تو اتاقش در حال بازی

2

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نه نمی دانی ...!
هیچکس نمی داند
پشت این چهره ی آرام در دلــــم چه میگذرد
نمی دانی ...!
کسی نمی داند ...!
این آرامش ظاهر و این دل نا آرام
چقــــــــدر خسته ام میکند ...!

 

پسندها (8)

نظرات (39)

✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
6 اسفند 92 8:50
خیلی ناراحت شدم ناخوداگاه با خوندن مطالبت اشکام سرازیر شدن
سارا مامانی شیدا
پاسخ
دوست خوبم ممنون از همدردیت
مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 اسفند 92 13:51
وای بمیرم خدا بد نده عزیزم خاله دورت بگرده چقدر برای مامی سخته الحمدا.. بخیر گذشته خداروشکر چیز خاصی نبوده ولی برای شما چی گذشته ؟؟!! امیدوارم دیگه اتفاقی برات نیفته و همیشه سلامت باشی من که با دیدن عکست قلبم درد گرفت و شوکه شدم بازم جای شکرش باقیه که با چند تا بخیه تموم شده برای دخملمون حتما صدقه بذارید و اسپند دود کنید هر روز چشمش زدن بخدا اینقدر که این ماهه خدا حفظش کنه 100000 بوس
سارا مامانی شیدا
پاسخ
خدا نکنه دوست خوبم میبینی دخملی من ه جوری شده خدا خیلی بهمون رحم کرد امیر محمد جان رو ببوس
مامان مریم
7 اسفند 92 9:52
خدای من سارا جان نمیدونی چقدر با تک تک کلمه هات اشک ریختم و چقدر حستو درک کردم..بمیرم برای تو و شیدام..چی کشیدین..از خدا میخوام هیچوقت دیگه همچین چیزیو تجربه نکنین.ببوس شیدای خوشگلمو قربونش برم من
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم از هم دردیت منم امیدوارم هیچ مادری این لحظه های سخت رو تجربه نکنه
خاله ی آریسا
7 اسفند 92 11:35
آخی عزیزم خیلی ناراحت شدم شیدا کوچولو ایشالله هیچ وقت پات به بیمارستان و مطلب باز نشه عزیزم زودی خوب شو
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 92 13:07
وای خاله فدات نمبینمت اینجوری ایشالا دیگه جز خوبی چیزی پیش نیاد زود زود خوب میشییییی
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزم
ماما مری
11 اسفند 92 14:35
از خدا میخوام شیدا کوچولو زودی خوب بشه و دیگه هیچوقت اوف نشه.
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ارغوان
18 اسفند 92 9:31
الهی یگردم.من الان وبلاگت رو خوندم .خدا رحم کرده .براش اسپند دود کن
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوستم آره خدا خیلی رحم کرد مرسی
الی مامی آراد
18 اسفند 92 17:29
وااای عزیزم خیلی ناراحت شدم میدونم چقدر سخته منم برم این اتفاق افتاده انشالله که زودتر خوب بشه و اثری از زخم نمی مونه
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم منم امیدوارم اثری نمونه
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
23 اسفند 92 20:44
سلام دوستان با دیدنیهای ایران بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید بازدید از باغ گلها کرمانشـاه در نوروز93 رایگان است دیدنیهای کرمانشاه:1-طاق بستان وپارک کوهستان2-بیستون3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازاربزرگ سنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-مسجدعمادوالدوله10-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا11-معبد آناهیتاو... مقدمتان به کرمانشـاه پایتخت گردشگری ایران گلباران
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 اسفند 92 12:09
با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان پیشاپیش عیدتون مبارک اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:10
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 1:21
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان مریم
1 فروردین 93 8:47
بهار رسید و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام مبادا پنجره ات بسته باشد ! عیدت مبارک
مامان آروین
1 فروردین 93 13:39
عزیییییییییییییییییییزم چقدر خدا رحم نکرد ایشاله که هیچ وقت و هیچ موقت بد نبینی
مامان آروین
1 فروردین 93 13:39
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان آیسلی
3 فروردین 93 14:12
وای عزیزم امیدوارم حالت بهتر باشه راستی عیدتون هم مبارک قشنگم
هم نفس
7 فروردین 93 11:58
سلام سال نو مبارک.. الهی که سالی سر شار از امیدوسلامتی باشه.. سال پربرکت.. وبلاگتون رو میشه گفت کلی دید زدم تا حدودی با دخمل نازتون هم آشنا شدم.. اومدم دعوتون کنم بیاید کلبه دوتایی ماهناز ومهدیار یعنی *** هم نفس***http://http://nafas2taii.blogfa.com منتظر حضور پرمهرتون هستم.
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
16 فروردین 93 13:29
سلام دوستان با آماردقیق گردشگری در نوروز امسال درکرمانشـاه+تصاویر دیدنی از اماکن گردشگری وسفره هفتسین های زیبای کرمانشـاه در نوروز93 بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید(((ادامه مطلب را فراموش نکنیدو برای باز شدن عکسها اندکی صبر کنید.ارزششو داره))). مجموعه های جهانی طاقبستان وبیستون درکرمانشـاه مقام اول را در جذب توریست وگردشگر در کل غرب ایران آوردند. مجموعه های تاریخی ودیدنی تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازاربزرگ سنتی کرمانشـاه-سراب نیلوفر-باغ پرندگان کرمانشـاه-باغ گلها کرمانشـاه وغارقوری قلعه کرمانشـاه بزرگترین غارآبی آسیا مقامهای بعدی را آوردند.
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:45
عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام
سارا مامان آرتین
22 فروردین 93 19:43
الهی خاله فدات بشم واااااااااااااای بمیرم برات با اون بغضت و خانومیت چقدر واسه مامانی سخت بوده خدارو شکر که بخیر گذشته ... اسفند یادتون نره مامانی
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 2:55
الهیییییییییییییییی عزیزم خدا رحم کرد چشمهای دختر نازمون واااااااااااااااای خدایا ... خیلی ناراحت شدم ایشاله دیگه هیچچچچ وقت از این اتفاقهای وحشتناک برای گلم نیفته از طرفم ببوسیدش مامان گلی روزتون هم مبارک امیدوارم سالیان سال سایتون برسر خانواده گلتون باشه و بهترینها براتون رقم بخوره
شقایق مامان آرشا
10 اردیبهشت 93 15:18
دلتنگتونیم غیبتتون طولانی شد
مامی نرگس
14 اردیبهشت 93 1:40
سلام عزیزم چرا دیه خبری ازتون نیست دلمون براتون تنگیده ایشالا که شیدا جون حالش خوب باشه و هر جا هستین سلامت باشین
Elissa JOoOon
16 اردیبهشت 93 14:29
سلام خاله جونیاااا من بعد مدن ها برگشتم وآپم خوشحال میشم بیاین
♥مرجان مامان آران و باران♥
23 اردیبهشت 93 0:13
الهی عزیزم خیلی ناراحتتتتتتتتتتت شدم بلادور باشه ایشالا
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 10:23
خیلی ناراحت شدم این مطلبتون از 5 اسفند بوده الان که دیگه خوب شده دخملتون. خدا روشکر.کوتاهی از من بوده که دیر مطلبتون رو دیدم آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
پدر و مادر آروین کوچولو
25 اردیبهشت 93 1:02
نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گم عزیزم خیلی وقته آپ نکردی دلمون تنگ شده هاااااااا
مامان مریم
25 اردیبهشت 93 8:36
عزیزم سارا جان کجایین؟ شیدای خوشگلم خوبه؟ لطفا آپ کنین دلمون براتون یه ذره شده..
مامان فرشته
5 خرداد 93 10:19
کجایید شما
مامان یاسی
5 خرداد 93 20:45
عزیزم الان شیدا بهتره؟چقدر بد اما بازم خدارو شکر امیدوارم از این اتفاقا هیچ وقت براش نیافته گلم
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 93 16:04
کم پیدایی مامانییییی
♥مهشید مامان مهتا
31 خرداد 93 12:03
عزیزم الهی بمیرم دردت را نبینم خیلی ناراحت شدم انشا ا... زود تر خوب بشی گلم پیش ما همبیا منتظرتیم
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
15 تیر 93 15:46
قربونت بشم انشالله دیگه هیچ اتفاقی برات نیافتد
یاسمن
4 مرداد 93 15:41
سلام عزیزم خوبی شیدا خوبه پست جدید نمیزاری از حال شیدا با خبر بشیم
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:17
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
maman shayan
3 آبان 93 17:00
akhey bemiram. che keshidid...shokr kebekheir gozasht ishala hamishe shad va khosh bashid
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
27 آذر 93 23:06
دو قدم مانده به یلدا به شبی خاطره انگیز و بلند به سپیدی به زمستان و اناری که دلش قصه یک رنگی ست یلدای دلتان شاد و پر نور باد kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)
شقایق مامان آرشا
2 دی 93 19:57
سلام دوست خوبم.میشه به پسرم در جشنواره رای بدین.لطفا عدد37را به شماره 1000891010پیامک کنید.ممنون از لطفتون.
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
14 دی 93 12:47
خدایا کاش ، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم از تو می ترسیدیم ، که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود و آخرت ما آخرت دیگری … کاش … kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)