میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

این چند وقت

1392/9/11 13:16
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی مامان

اومدم تا از گردش هایی که این چند وقت و توی فصل پاییز رفتیم برات بگم

اوایل پاییز با هم رفتیم کوه البته باباجون هر هفته میره ولی من و شما تنبلیم و نمیریم اما این دفعه با اصرار بابا جون رفتیم و خیلی هم بهمون خوش گذشت .البته پیاده روی زیادی نکردیم و با تله کابین رفتیم بالا و یه آش خوشمزه خوردیم 

داخل رستوران ایستگاه5 توچال که جنابعالی تمام مدت راه رفتی و به همه جا سرک کشیدی

1

 

محوطه ایستگاه5 شیدا خانم و سنگهایی که جمع کرده

2

3

 

این عکس رو برای این گذاشتم چون یه مدرک خیلی خوب بود برای من

قبل از اینکه بیاییم بالا گیر دادی و گفتی میخوام شادی رو هم بیارم هر چی ما بهت گفتیم نه حرف خودت رو زدی و آوردیش اما همه راه شادی خانم بغل من بود و از مناظر لذت میبرد وقتی برگشتیم پایین من اول شادی رو گذاشتم توی ماشین و بعد شما رو سوار کردم تا چشمت خورد به شادی شروع کردی به گریه و اعتراض که من میخواستم شادی رو بیارم چرا تنها مونده توی ماشین و از این حرفا   حالا هر چی ما میگفتیم که برده بودیمش باورت نمیشد تا اینکه من این مدرک رو پیدا کردم و راحت شدم

4

 

چند روز بعد هم رفتیم تئاتر کودک به کفشات نگاه کن که خیلی جالب بود و کلی براش زحمت کشیده شده بود

5

یه روز هم وقتی داشتیم حاضر میشدیم بریم بیرون گفتی صبر کنید من هنوز حاضر نیستم و رفتی سر کشوی لوازم آرایش من و وقتی برگشتی این شکلی بودی و با خنده گفتی حاضرم بریم البته از این کارا زیاد میکنی ولی با لوازم آرایش مخصوص خودت اولین بار بود که از لوازم من استفاده کردی.

6

چند روزی هم که مدارس به خاطر آلودگی هوا تعطیل شد از تهران فرار کردیم و رفتیم شمال . با اینکه هوا بارونی بود خیلی بهمون خوش گذشت .

7

 

8

قربون گل دخترم برم که مثل مامانش عاشق پیشیه  دست از سر این گربه بیچاره برنمیداشتی و یک ساعتی باهاش بازی کردی

9

 

10

 

11

 

12

اینجا هم جاده چالوسه که طبیعتش توی این فصل فوق العاده زیباست

13

 

13

 

14

 

مداد به دست میگیرم
و صفحه ی سفید کاغذ،
می خواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ؛ چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
می نشینم سیر
نگاهـت میکنم !

زیباترین تصویر زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان شایان
12 آذر 92 13:49
عزیزم ایشالا همیشه شاد و خوش باشید. گل دخترتتون رو هم ببوسید
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزمبرای شایان جون و مامان گلش
سارا مامان آرتین
12 آذر 92 18:53
دوست خوشکلم عجبی ما شما رو دیدیم؟؟؟ شایدم قبلا دیده بودم و الان یادم نمیاد ... خوش به حال شیدا جون با همچین مامان زیبا و خوشکلی الهی بگردم واسه گریه ات واسه شادی خانوم ... خوبه مدرک داشتی مامانی همیشه به شادی و گشت و گذار
سارا مامانی شیدا
پاسخ
دوست خوبم نظر لطفته مرسی خدا نکنه عزیزم آره خدارو شکر مدرک خوبی داشتم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 آذر 92 12:23
عزیزم همیشه به گردش و تفریح خوش گذشته انشاءا.. خدارو شکر جای ما خالی خیلی منظره های قشنگی بود
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم
سمیرا مامان سایان
13 آذر 92 14:18
اااااااااای جونم خوشحالم بهت خوش گذشته ناناز خانوممم ههه به اون تیکه شادی کلی خندیدم آخه از این اتفاق ها واسه خودمم هم پیش اومده
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم میبینی این کوچولوها هر روز یه فیلمی برای ما بازی میکنند
یاسمن
13 آذر 92 22:50
واااااااای شمااااال عزیزم ایشالا خوش و سلامت باشی گلم بووووووووووووووووس
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم کیانمهر عزیزم رو ببوس
مامان فتانه
14 آذر 92 17:09
واااااااااااااااااییییییی همیشه به تفریح و گشت و گذار عکسا عالی بودن...خانمی متن اخرت خیلی قشنگ بود
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته
مامان مریم
20 آذر 92 17:34
ای جووونم من و مهتابم عاشق پیشی هستیم...ماجرای شادی هم خیلی بانمک بود امان از این وروجک خانوم...عکسای شمال هم خیلی قشنگ شده اونم با یه مادرودختر خوشگل وسط طبیعت پاییزیش...همیشه شاد باشین
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم نظر لطفته
مامان راضیه
30 آذر 92 1:25
به به چه عکسای خوشگلی و چه مامان نازی و دختر شیرین عسلی همیشه شاد باشید ایشالا در کنار هم
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی گلم نظر لطفته شما هم همینطور
هما
3 دی 92 10:24
همیشه سلامت و خوش باشید عزیزانم میبوسمتون
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عمه جون مهربون
الهه مامان روشا جون
4 دی 92 23:55
به به همیشه به گردش و تفریح و مسافرت. شیدا جون خاله شما بی آرایشم خوشگلی دست از سر لوازم آرایشای مامان سارا بردار. ماجرای شادی خیلی بامزه بود.کلی خندیدم
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم لطف داری
مامان ایسان
7 دی 92 10:50
وای قضیه شادی خیلی با حال بود خوب حالا مدرک داشتی حالا نکنه مدرک سازی کردی و فتو شاپ قربونت بشم که شما هم باید حاظر بشی عزیزم چه ناز با گربه بازی میکنه وای شمال تو این هوا چه میچسبه خیلی عکسایه شمال و جاده چالوس قشنگن
سارا مامانی شیدا
پاسخ
آره خدارو شکر مدرک داشتم فتوشاپی نبود ولی اگه اینطوری پیش بره از دست این دخملی فکر کنم باید حسابی برم تو کار فتوشاپ خدا نکنه دوست جونم نظر لطفته مرسی