میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

تولد 3 سالگی ویانا جون

1392/4/15 12:08
1,434 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم پنج شنبه 6 تیر تولد 3 سالگی ویانا بود و شما کلی خوشحال بودی چون عاشق تولدی .

وقتی داشتم آمادت میکردم گفتی مامانی تولد کیه ؟

گفتم ویانا

گفتی فردا تولد من بشه

 

الهی فدات بشم میدونم تا چشم بهم بزنم تولد 3 سالگی خودت میاد و من از الان دارم برای اون روز برنامه ریزی میکنم

چون تولد ویانا توی ویلایی توی کرج بود مجبور بودیم زودتر راه بیفتیم تا ساعت 4 که شروع تولد بود برسیم ولی خوب با حساب حاضر شدن و ترافیک راه حدود 5 رسیدیم .

گروه نمایشی که اومده بودن و برنامه اجرا میکردن همون پارسالیا بودن ولی برعکس پارسال که خیلی خوشت اومده بود و کلی میرقصیدی از اون آقا ترسیده بودی و همش پیش من نشسته بودی.

شیدا و ویانا خانم

1

البته بعد از تمام شدن برنامه دیگه رفتیم توی باغ و با بچه ها بازی کردی که خیلی بهت خوش گذشت و منم اینقدر ایستاده بودم و مواظب بودم که سمت استخر نری که شب کلی پا درد گرفتم

ترانه خانم ، شیدا جونم ، رعنا خانم ، آقا آروین 

2

آقا رسا،ترانه خانم،رعنا خانم،آقا ایمان،شیدا جونم،آقا آروین 

3

ترانه خانم ، شیدا جونم ، ارنیکا خانم

4

شیدا خانم و ملیکا و ملینا دو قلو های خوشگل

6

شیدا جونم و ارنیکا خانم و ویانا خانم و آروین کوچولو

7

قربونت برم که عاشق ترانه بودی

8

همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده

من مغرورترینم ...

چون تو "بهترینی" ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مریم
15 تیر 92 18:05
ایشاله تولد خودت خوشگلم...خیلی ماه شدی تو این لباس..


مرسی دوست جونم چشمات قشنگ میبینه
مامان پینار
16 تیر 92 10:30
انشالله تولد خودت خوشگل خانوم.


مرسی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 19:02
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

حتما عزیزم

ندا
16 تیر 92 20:14
عاشقتم من


منم همینطور ندا جون
سارا مامان آرتین
16 تیر 92 20:22
خداروشکر خوش گذشته عزیزم
ماشالا خانومی شدی هاااا و البته زیباتر از همه


مرسی دوست جونم لطف داری
مامی سایان
17 تیر 92 10:17
عزیزکم مثل همیشه زیبا و خوردنی شدی با اون لباس خوشگلت ناناز خانوم


مرسی دوست جونم چشمات قشنگ میبینه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
17 تیر 92 14:25
تولد ویانا جونو تبریک می گم.ایشالا به زودی تولد گل دختر خودمون بشه.
عزیز دلم خیلی لباست بهت میاد .ناز بودی نازترم شدی.
مامانی حتما واسش اسفند دود کن.
راستی من حتما به شیدا جونم رای میدم.مطمئن باش.
میبوسمتون


مرسی دوستم منم بی صبرانه منتظر تولد شیدا جونم هستم
لطف داری چشمات قشنگ میبینه
لطف داری عزیزم بابت رای ممنون
روشا جونم رو ببوس
مرجان مامان اران
17 تیر 92 14:48
همیشه به جشن و تفریح عزیز دلمممممممممممممممم
خوشگلمو ببوسسسسسسسسسس
ببخشید که دیر اومدم پیشتون عزیز دلممم


لطف داری دوست خوبم
خواهش میکنم شما دیگه حسابی سرتون شلوغه خدا کوچولوهاتون رو نگه داره
مریم مامان شیرین
19 تیر 92 14:55
همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده

من مغرورترینم ...

چون تو "بهترینی" ...



شقایق مامان آرشا
21 تیر 92 0:04
همیشه لبتون خندون


مرسی دوست خوبم شما هم همینطور
خاله ی آریسا
25 تیر 92 15:51
شیدا جونی حســـــــــــــــابی بازی کردیا چه عکسای نازی هم انداختی. ایشالله همیشه لبت خندون باشه


مرسی دوست خوبم
مامان راضیه
27 تیر 92 0:20
به به چه مهمونی خوبی
تولدش مبارک
ایشالا تولد خود شیدا جون و جشن بگیرید
همیشه به شادی باشید ایشالا


وااااااااااای راضیه جونم نمیدونی چقدر منتظر تولد شیدا هستم کلی برنامه دارم البته هنوز 7 ماه مونده
سوسن(مامان پرنسس باران)
27 تیر 92 13:08
ای جونممممممم به این دخملی خوشگل..

تا چشم بهم بزنی تولد 3 سالگی خودت میرسه عزیزممممم...


ایشااله خاله جون
مامان ایسان
2 مرداد 92 9:11
تولد خیلی بهت خوش گذشته عزیزم
همیشه به شادی باشی عزیزم


مرسی دوست خوبم برای ایسان جون