میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

مادرم روزت مبارک

1392/2/10 8:10
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی ...
برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی ...
برای همه وقت هایی که به من جراْت و شهامت دادی ...
برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی ...
برای همه وقت هایی که با من شریک شدی ...
برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی ...
برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی ...
برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی ...
برای همه وقت هایی که گفتی دوستت دارم ...
برای همه وقت هایی که در فکر من بودی ...
برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی ...
برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی ...
برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی ...
برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی ...

برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی ...

 

تو را سپاس...

مادر

هر انسانی عطری خاص دارد !

گاهی ...

برخی ؛ عجیب بوی خدا می دهند ...

 

مثل  " مادر "

تقدیم به همه مامانای خوب و مهربون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:34
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

**روز مادر مبارک**





مامان فتانه
10 اردیبهشت 92 13:03
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری،
حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم


مرسی عزیزم
سارا مامان آرتین
10 اردیبهشت 92 15:09
دوست خوبم روزت مبارک


مرسی دوستم همچنین
مامان مریم
10 اردیبهشت 92 18:42
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



مرسی دوست خوبم
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 18:49
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك



سلام عزیزم مرسی همچنین شما
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 92 19:06
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
این دسته گلم تقدیم به تو ، روزت مبارک


قربونت
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 20:34
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


مامان رومینا
11 اردیبهشت 92 0:33
هر انسانی عطری خاص دارد ...گاهی برخی عجیب بوی خدا می دهند مثل مادر.روزت مادر بر مامان شیدای نازنین مبارک


مرسی عزیزم همچنین
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
11 اردیبهشت 92 3:55
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم


قربونت دوست خوبم همچنین
مامان سویل
11 اردیبهشت 92 9:42
سلام دوست گلم با کمال افتخار لینک شدید شیدا جونو


مرسی عزیزم
مریم مامان شیرین
11 اردیبهشت 92 10:08
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .


مرسی دوست خوبم همچنین شما
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:41
سلام عزیزم من به نیابت از کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



خیلی قشنگ بود دوستم مرسی
مرجان مامان آران
11 اردیبهشت 92 23:02
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


مرسی عزیزم
مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 11:29
دوست عزیزم روزت مبارک


مرسی عزیزم همچنبن
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
13 اردیبهشت 92 2:31







تقدیم به شما روزتون مبارک


مرسسسسسسسسسی عزیزم
خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:33
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید



مرسی گلم
مامان ایسان
15 اردیبهشت 92 8:26
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
دوسته خوبم روزتون مبارک


مرسی عزیزم همچنین