میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

شیدا عاشق عینک دودی

1391/12/16 10:14
617 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم الهی من دورت بگردم که از الان اینقدر به تیپت اهمیت میدی و همیشه دلت میخواد خوشگل باشی و هر وقت یه لباس جدید می پوشی یا گل سر جدید میزنی زود میری جلوی ایینه تا خودتو ببینی و از هر کس که پیشت باشه میپرسی خوشگل شدم؟؟؟؟؟

بگذریم از ای قرتی بازیات

از کوچولویی عاشق عینک بودی و به همین خاطر مادر جون برات یه عینک صورتی و خوشگل خریده بود و تو هم عاشقش بودی ما من نگران بودم که چون این عینک ها شیشه مناسب ندارن اگه به چشمت بزنی چشمای خوشگلتو اذیت کنه بههمین خاطر همش میگفتم بذار رو سرت اینجوری خوشگلتره تو ام مثل همیشه گوش میکردی قربونت برم که اینقدر حرف گوش کنی عشق من

اما یه روز وقتی داشتی با عینکت بازی میکردی حواست نبود و دسته عینکو برعکس باز کردی و عینکت شکستاما با اینکه ناراحت شدی وای اصلا گریه نکردی و سریع رفتی پیش باباجون و عینک شکسته را دادی بهش و گفتی

بابا جون اشکالی نداره یکی دیگه میخریم

بابا جونم که عاشقته و طاقت یه دقیقه ناراحتی تورو نداره فردا با یه عینک خوشگل که اینم صورتیه و دسته هاش سفید با ستاره های صورتی اومد خونه و با گرفتن یه بوس خوشمزه از شما اونو بهت هدیه کرد خیال منم راحت کرد و گفت که شیشه این عینک آنتی UV هستش و دیگه گل دخترم میتونه هر وقت دوست داشت اونو به چشمش بزنه

اما حالا از اون روز تا حالا خوشمل من عینکتو ول نمیکنی و همیشه و همه جا اونو با خودت میبری

اینم شده حال و روزت

1

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان آرتین
16 اسفند 91 11:30
ای جونم ماشالا به این دخمل خوشکل و خوش تیپ
دست مامان و بابا هم درد نکنه که این چیزهای زیبارو برای شما فراهم میکنن
منم از کوچولویی عاشق عینک بودم .. منو یاد خودم انداختی
ایشالا اگه قسمت باشه و خدا بخواد نعمتشو که آرتینم باشه بهم داده ایشالا رحمتشو هم که یه دخمل باشه بهم بده تا منم براش از این عینک ها بخرمممممممممممم


به امید خدا که یه دختر ناز و خوشگل نصیبتون میشه عزیزم ولی برای آرتینم میتونی عینک بخریا!!!!!!!!!
سارا مامان آرتین
16 اسفند 91 11:31
مامی شیدا ممنون که به من سر میزنی و ممنون از یادگاری های زیبایی که برامون میذاری... منم شما رو ندیده دوست دارمممممممممم


خیلی وب خوبی داری عزیزم من لذت میبرم موفق باشی
مهسا مامان کیارش
17 اسفند 91 0:24
عزیزمیییییییییییییییییییی عاشقتم با اون خوابیدن با عینک همه جوره ملوسی


مررررررررررررسی بوس بوس
سمیرا مامی سایان
18 اسفند 91 20:19
عزززززززیزم نیگاش کن چه بامزه با عینک خوابیده دخمل خوشگل و خوشتییییییییییپ


مرسی خاله جونم
سارا مامان آرتین
19 اسفند 91 18:30
حتما میخرم ... ولی دخمل یه چیز دیگه استتتتتتت


ایشالا خدا پسر گل شما را حفظ کنه و یه دختر خوشگلم نصیبت کنه عزیزم
خاله ی آریسا
23 اسفند 91 8:08
آخی عزیزم چقدر خسته شده ! من عاشق این جور عکسام. خیلی شیرینه


قربونت عزیزم