میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

به یاد نی نی بودن

1391/11/30 9:45
518 بازدید
اشتراک گذاری

وای دختر نازم الهی که قربونت برم دیشب بعد از یک سال تشک بازیتو باز کردم واااااااااای که چقدر ذوق زده شده بودی نمیدونم که یادت بود وقتی نی نی بودی توش میخوابیدی و با اینکه نمیتونستی خوب حرکت کنی هر جوری بود خودتو بهش می رسوندی یا نه ولی به هر حال وقتی ازت پرسیدم که یادته ، با اطمینان گفتی بلللللللللللللللللله

از وقتی که اون پاهای کوچولوت قدرت ایستادن پیدا کرد دیگه این تشکچه و اسباب بازی های توشو محل نذاشتی منم مجبور شدم جمعش کنم ولی دیشب....

اینقدر رفتی از زیرش رد شدی که من مجبور شدم یه تل کشی و محکم به سرت بزنم تا موهای خوشگلت پریشون نشه آخه قربونت برم ماشا ا... قدت بلند شده حتی خم میشدی بازم گیر میکردی عزیزم

نی نی1

نی نی2

نی نی3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان فتانه
1 اسفند 91 11:32
مرسی عزیزم که به ما سر زدین دختر نازی دارین ما هم شما رو لینکیدیم


مرسی عزیزم لطف دارید
هما
2 اسفند 91 10:29
قربونت برم عزیز دلم
فلوریا مامان دیانا
2 اسفند 91 12:53
سلام به شیدای عزیز و مامانی گلش از اینکه با شما آشنا شدیم ، خوش بختیم.ممنون که به وبلاگمون سرزدین. امیدواریم دوستان خوبی برا هم باشیم . با کمال افتخار لینکتون کردم. بوس ویژه از روی ماه شیدا جووووووووووووووووووووووووووووووون از طرف منو دیانا جون


مرسی عزیزززززززززززززززززززمی
مامان فتانه
2 اسفند 91 13:05
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
سمانه مامان ستایش
2 اسفند 91 17:46
سلام به شیدای ناز و مامانش.ممنون به ما سر زدید و لینک کردید.
منم شما رو لینک میکنم تا بیشتر بهم سر بزنیم.
برای شیداجون دوست جدید ستایش


مرسی عزیزم حتما بهتون سر میزنیم
سمیرا مامی سایان
3 اسفند 91 17:51
عزیزززززززززززم
مهسا مامان کیارش
3 اسفند 91 19:26
عاااااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممم


مرررررررررررررررررررسی
مامان بنیتا
4 اسفند 91 2:26
قربونش برم یاد نی نی بودناش افتاده


آرا واقعا از اون روز نمیذاره جمعش کنم
سارا مامان آرتین
5 اسفند 91 16:46
مامان راضیه
8 اسفند 91 12:00
چقدر شیرنی تو شیدا جونم
مامانی یه عالمه ببوسش از طرف من این جیگرو


مرسی عزیزم شما لطف دارید شما هم گل پسرتون محمد کیان جان را از طرف ما ببوسسسسسسسسسسسسید
مامان ایسان
12 اسفند 91 12:16
اخی نی نی شدی دوباره چقد زود بزرگ میشن کاش یه عکس از کوچیکشاش با این تشک میزاشتی کنارش تفاوتش جالب میشد


اره عزیزم راست میگی اتفاقا داره حتما میذارم کوچولو بود تو این تشک خوابش می برد
ارام
15 اسفند 91 19:05
سلام ممنون که سر زدین هم دخترتون و هم وبلاگش فوق العاده است.اگه دوباره بهم سر بزنین خوشحال میشم.
خاله جون
15 اسفند 91 22:11
معصومه
23 اردیبهشت 92 10:29
من از شما ممنوم وهم از شیدا ی گل و از روی ماه شیدا جونم می بوسم قراره بعد 20 روز منم مامانی بشم ایلین می زاریم اسمشو برام دعا کنین دلهره دارم