میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

سرزمین عجایب

1392/5/21 11:59
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین خوشگلم سلام

دختر خوشگلم قربونت برم که اینقدر بزرگ و خانم شدی

چند روز پیش بالاخره وقت پیدا کردیم بریم سرزمین عجایب. البته پارسال چند بار رفته بودیم ولی شما خیلی کوچولو بودی و نمیتونستی از اکثر بازیها استفاده کنی و بعد از اون هم مشغله زیاد بهمون فرصت نمیداد که بریم .

با اینکه خیلی شلوغ و خیلی خیلی گرم بود ولی خیلی بهمون خوش گذشت و منم حسابی به کودک درونم اجازه خود نمایی دادم و پا به پات همه بازی ها رو سوار شدم .

 بابا جون هم سعی میکرد از شما عکس بگیره که اینقدر حواست پرت بود که بیشتر عکسات خوب نشده.

بیا ادامه مطلب عکسا رو ببین

قربونت برم که عاشق این هواپیما بودی و رنگش هم خودت انتخاب کردی

1 

2

شیدا خانم موتور سوار

3

چرخ و فلک

4

اینجا هم اتاق اسباب بازی که با سختی شما رو ازش بیرون آوردیم

دکتر شیدا

5

آشبز باشی

6

قربونت برم یه جوری با تلفن حرف میزدی که همه میخندیدن

7

اینجا هم کلی رانندگی کردی البته دستگاه خاموش بود چون این بازی برای سن شما نبود ولی از اونجایی که عاشق رانندگی هستی چند دقیقه ای توش نشستی و بازی کردی

8

اینم عروسک سرزمین عجایب که عاشقش شدی و از اون روز هر روز توی تختت میخوابه

9

اینم نتیجه کار بعد از کلی بازی که همه عروسکات رو بردی پیش خودت خوابوندی

10

 

فرقی ندارد چه ساعتی از شبانه روز باشد ،

صدایت را که می شنوم ؛

خورشید در دلم طلوع می کند ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان مریم
21 مرداد 92 16:46
قربون مادر و دختر ناز و شیطون...خوب شده بود عکساش که سارا جونهمیشه شاد باشی عشق من


خدا نکنه دوست خوبم لطف داری عزیزم
دوستم این عکسا رو بین 30 40 تا عکس انتخاب کردم توی بیشتر عکسا شیدا روشو برگردونده
شما هم همینطور عزیزم
برای مهتاب جون و مامان مریم
مامان پینار
23 مرداد 92 10:43
آخی چقدر خسته شده .
اونقدر عروسک با خودش خوابونده که دیگه جا برا خودش نمونده.







ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
27 مرداد 92 8:55
به به سر زمین عجایب
چه مادر و دختر مهربونی خوشبختم از دیدن روی ماهتون چقدر شیدا جون شبیه خودتونه



مرسی دوست خوبم ما هم از داشتن دوستای خوبی مثل شما خیلی خوشحالم
برای ستایش جون و مامان مهربونش
مامان بنیتا
27 مرداد 92 14:29
عزیزدلم خوشحالم بهت انقدر خوش گذشته ...آفرین به مامانی مهربون که همپای شادی دخملی بوده
بنیتا هم این عروسکو داره پس بگووو نماد چیه من همش می گفتم یعنی این چه موجودیه!!


مرسی دوست خوبم
آره عزیزم مال سرزمین عجایبه البته تو ایران چون بعید میدونم عروسکی با این کیفیت رو ایران زده باشه حتما مال کارتونی چیزیه قبلا تو سرزمین عجایب یه نفر با تن پوش این شکلی هم بود ولی ما ایندفعه ندیدیمش
مامان آرمیتا
27 مرداد 92 16:44
سلام عزیزم همیشه به شادی و تفریح

فداااای این دخمل خوشگل برای خودش بازی کرده آفرین به مامان همپای دخملی بوده منم همیشه سعی میکنم همپای آرمیتا باشم چون دختری ما ترسو سوار چیزی نمیشه


سلام دوست خوبم مرسی
خدا نکنه عزیزم
اره شیدا هم اول میترسید سوار بشه مجبور شدم خودم رو همپاش کنم ولی ته دلم هم دلم میخواست
سارا مامان آرتین
28 مرداد 92 12:46
چه عکس های زیبایی
مامان و دخمل زیبا


مرسی دوست خوبم نظر لطفته

مامان بابای الیسا
28 مرداد 92 16:21
معلومه حسابی بهت خوش گذشته عزیزم ای جوونم که اینقدر خسته بودی و خوابت برد دختر مهربونم


مرسی که بهمون سر میزنید
مامان راضیه
29 مرداد 92 0:05
به به سلام
چه گردش خوبی و چه خوشگذرونی باحالی بوده
یه ضرب المثل هست که میگه :
" به بهونه ی بچه ، مامانه بچه "
یعنی همین که شمام خودت رفتی سوار شدی و کلی کیف کردی خوش بحالت من که لحظه شماری می کنم واسه اینکه کیان بزرگ بشه بتونم ببرمش شهربازی و خودم یه عالمه بازی کنم
از موقعیتی که داری استفاده کن حسابی برو بازی
و چقدر خوشحال شدم که دیدمت سارا جون
همون قدر مهربون و دوست داشتنی که انتظارتش و داشتم
شاد باشید همیشه


اره دوست جونم خیلی بهم خوش گذشت جای شما خالی ایشالا کیان جونم زود زود بزرگ بشه تا شما هم یه دل سیر یاد بچگی کنید
لطف داری دوست خوبم ممنون
شما هم شاد باشید کیان جونم رو ببوس


مهشید مامان مهتا
29 مرداد 92 12:32
انشا ا... همیشه به شادی باشی عزیزم


مرسی عزیزم

مامان ایسان
29 مرداد 92 15:17
همیشه خوش باشی خندون عزیزم چه ناز همه عروسکهاشو بقل کرده خوابیده
خوابهایه خوب خوب ببینی عزیزم
فدات شم خانم دکتر بعد از این


مرسی عزیزم
خدا نکنه خاله جون
برای ایسان جون و مامان مهربونش

مامان ریحان
30 مرداد 92 12:44
سلام
خوشحالم بهتون خوش گذشته همیشه به گردش و تفریح
مرسی که به ما سر زدید


سلام دوست خوبم
مرسی عزیزم
خواهش میکنم
مرجان مامان آران
30 مرداد 92 14:38
سلام عزیزمممم
خیلی عکساتون خوشگلهههه
خوشحال شدم دیدمت سارا جون
شیدا خوشگلمون به مامان خوشگلش رفته
همیشه شاد باشیددددد


سلام دوستم
لطف داری عزیزم نظر لطفته
مامان شایان
30 مرداد 92 14:59
ایشالا همیشه شاد باشید. ممنون که فکر ما هستید. فقط من کمی سرم شلوغه و وقت نمی کنمتو وبلاگ شایان و دوستانش. بیام


مرسی دوست خوبم
امیدوارم شلوغی سرتون خیر باشه
شاد باشید
خاله ی آریسا
4 شهریور 92 11:37
چقدر خوب شد که دیدمتون
عزیزم معلومه کلی شیطونی کردی که آخرش اینجوری خوابیدی ایشالله همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم

مامان رومینا
7 شهریور 92 18:27
عکس خانم دکتر شدا خیلی دوسش دارمایشالا درآینده دکتر میشه واقعیشو میذاره گوشش


قربونت دوست خوبم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
8 شهریور 92 0:59
همیشه به تفریح و گردش و بازی.
چه کار خوبی کردید باور کن من از اول تابستون مدام برنامه ریزی می کردم که روشا جونمو ببرم سرزمین عجایب هنوز که هنوزه نرفتیم.
سارا جون خیلی خوشحال شدم مجددا روی ماهت رو دیدم.
خوش باشید همیشه.


مرسی دوست خوبم
اره عزیزم میدونم چی میگی منم برای تابستون کلی برنامه ریزی کرده بودم هیچ کدوم عملی نشد
لطف داری عزیزم
برای روشا جون و مامان مهربونش
مریم(مامان آرینا)
8 شهریور 92 20:00
ای جونم عزیزم همیشه به گردش و بازی خوبه هادوستم بعدش قشنگ میخوابن فدات شم که همه عروسکاتو بردی تو تختت


مرسی عزیزم
اره دوستم بیهوش میشه
خدا نکنه خاله جون
شکیبا
13 شهریور 92 14:36
سلام گلم چقدوبت نازه چقدم خودت خوشکلی گلم شادباشی همیشه به وب نازگل منم سربزن دوست داشتی لینکم کن


سلام عزیزم مرسی از اظهار لطفت
چشم ما هم بهتون سر میزنیم و با افتخار لینکتون میکنیم
مامان شایان
28 شهریور 92 14:46
ایشالا همیشه خوش باشید


مرسی عزیزم شما هم همینطور