میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

خبر جدیییییییییییییییید!!!!!!!!!

1392/2/25 9:55
451 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه خوشگلم سلام

این روزا سرم خیلی شلوغه و اصلا وقت ندارم بیام و برات بنویسم .دیگه روزهای آخر مدرسه نزدیکه و من خیلی درگیرم ولی خدا رو شکر که یک هفته دیگه مدارس تعطیل میشه من دربست در اختیارتم و کلی با هم گردش میریم.

اما خبر جدید: عشق مامانی، من و بابا جون  دیروز یه تصمیمی گرفتیم و کاری انجام دادیم که مطمئنم در آینده برات خیلی خوشحال کننده است.

چند روز پیش یه دوست برای ما یه پیامی گذاشته بود در مورد بیمه تامین آتیه کودک پارسیان که توجه من رو خیلی جلب کرد البته قبلا در مورد مزایای این بیمه شنیده بودم اما یکبار که از یه جای دیگه پیگیری کرده بودم به نظرم چیز جالبی نبود اما با دیدن این پیام دوباره این فکر تو سرم جون گرفت که واقعا در آینده میتونم هر چیزی بخوای برات تهیه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین فکر باعث شد به شماره ای که تو پیام بود زنگ بزنم . آقایی که باهاش صحبت کردم خیلی واضح و مشخص همه چیز رو برام توضیح داد و با حوصله به همه سوالات من پاسخ داد. این طرح خیلی چیز جالب و عالی ای بود که یه سرمایه خیلی بزرگ رو بدون اینکه امروز فشاری به ما وارد بشه برای آیندت میسازه  

البته من و باباجون از همون زمان به دنیا اومدنت به فکر آینده بودیم و برات حساب مسکن جوانان باز کردیم اما این یه چیز دیگه با سود دهی زیاده. خیلی خوشم اومد و شب کلی با باباجون در موردش حرف زدیم و بالاخره تصمیم گرفتیم که با خرید این بیمه آینده روشنت رو بیمه کنیم.دوباره تماس گرفتیم و خیلی راحت و بی دردسر تلفنی ثبت نامت کردیم تا چند روز دیگه هم آماده میشه و به دستمون میرسه.

گل زیبای من باید بدونی که من و بابا جون هر کاری رو برای آرامش  امروز و فردای تو انجام میدیم .

 

 

عشق

چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ...!

همین است که تو !

دلت بگیرد

و من ...

نفسم !

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان راضیه
25 اردیبهشت 92 14:06
به به مبارک باشه شیدا خانوم
دست مامان بابای مهربونم درد نکنه اینقدر به فکرت هستن


قربونت
شقایق مامان آرشا
25 اردیبهشت 92 16:16
آفرین مامان وبابای مهربون


مرسی دوستم شما هم اگه دوست داشته باشید میتونید با همین آقا تماس بگیرید و از اطلاعاتش استفاده کنید مهم نیست که کدوم شهر باشید
مامان مریم
25 اردیبهشت 92 17:05
ساراجون کار خیلی خوبی کردی..منم خیلی وقته دارم بهش فک میکنم...ولی منم مردد بودم ...باید تحقیقمو شروع کنم


آره عزیزم این آقایی که ما باهاش تماس گرفتیم خیلی مسلط بود و خیلی دلسوز و همه سعیش رو میکرد که سوددهی ما بیشتر بشه بهتون پیشنهاد میکنم باهاش تماس بگیر عزیزم
مرجان مامان آران
25 اردیبهشت 92 23:50
دست مامان وباباي خوب و مهربون درد نكنههههههههههه







مامان بنیتا
26 اردیبهشت 92 0:37
مبارک باشه شیدا جووونم..دست مامان و بابای آینده نگرت هم درد نکنه که اینقدر به فکر فردای راحت برای تو هستن


مریم(مامان آرینا)
26 اردیبهشت 92 17:27


مبارکت باشه عزیزم امیدوارم همیشه قدر پدر و مادر مهربونتو بدونی


خاله ی آریسا
28 اردیبهشت 92 12:44
پس هم قراره حسابی با مامانی خوش بگذره
بوس بوس عزیزم



سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 13:53
آفرین به مامان و بابای مهربووووووون




مامان پرنيان
29 اردیبهشت 92 8:52
سلام مامان مهربون
خدا دختر گلت رو هميشه سالم و شاد برات نگه داره و هميشه موفق باشي
به اميد روزهاي خوش با هم بودنتون