میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

تولد 3 سالگی آرشام جون

1392/2/15 10:11
2,877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم ببخشید که دیر اومدم این چند وقت خیلی کار داشتم و نتونستم بیام تا خاطرات قشنگت رو ثبت کنم ولی الان با یه مطلب خوب اومدم

پنجشنبه 29 فروردین جشن تولد 3 سالگی آرشام پسر دوستم بود

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

تم تولد بره ناقلا بود و کار تزئیناتش به عهده من قرار گرفته بود

 خیلی خوشحال بودم چون همه وسایل هاش خیلی قشنگ شده بود و تو هم خیلی بره ناقلا رو دوست داشتی خیلی دلم میخواست ببینم وقتی وارد جشن میشی چه واکنشی نشون میدی

شیدا در حال آماده سازی لوازم تزئین

1

niniweblog.com

2

niniweblog.com

حالا بدو بیا ادامه مطلب تا بقیه ماجرا رو تعریف کنم و عکسا رو ببین.

صبح پنجشنبه من و الهه جون مامان آرشام رفتیم برای تزئین خونه و شما هم طبق معمول پنجشنبه ها با بابا جون رفتی سر کار تا با سارا جون و ملیحه جون خوش بگذرونی.

ظهر وقتی کارم تموم شد اومدم دنبال شما با هم برگشتیم خونه و استراحت کردیم و عصر حاضر شدیم و رفتیم تولد .

خیلی خوب شد چون از همه زودتر رسیدیم و تو تونستی یه دل سیر بگردی و همه چیز رو تماشا کنی  وقتی به تزئیناتی که عکس آرشام و ببعی روشون بود نگاه میکردی خیلی ذوق زده میشدی و میگفتی ببعی دوست آرشامه.کلی هم قبل از اومدن مهمونا برامون رقصیدی و برای آرشام سنگ تمام گذاشتی عزیزم

 

کارت دعوت آرشام جون

کارت دعوت

اینم از عکس تزئینات 

فلش راهنما

فلش راهنما

خوش امدید

آویز خوش آمدید در ورودی

1

2

3

4

5

6

اینم نمای کلی خونه

کیک تولد

کیک بره ناقلا

متاسفانه از تزئینات میز شام همین یک عکس رو داریم

7

حالا بریم سراغ دخمل خوشگل مامانی

عشق مامانی

خوشگلم مثل یه خانم نشستی و منتظر آوردن کیک هستی

8

شیدا و آرشام جون

9

آقا آرشام و کیک تولدش

10

قربونت برم که همه حواست به آرشام بود ببینی چیکار میکنه و چی میگه

11

اینم یه عکس سه نفری شیدا جونم و آقا آرشام و محنا جون

عزیز دلم خوشحالم که خیلی بهت خوش گذشت

چه زیباست
که تو تنها نیــــــــــــاز من باشی
چه عاشقانه است
که تو تنها آرزویـــــــــــــــم باشی
چه رؤیایی است
این لحظه های نــــــــــــــــاب عاشقی
من همه زیبایی عاشقانه و رؤیایی را فقط با تو حس می کنم
فقط با تو
ای زیبــــــــــــــــــــــــاترین واژه ی قلبم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان رومینا
9 اردیبهشت 92 13:23
به به تولد3سالگی آرشام جون مبارکشید اجون چقدر خوشگل شده تو تولدماشالا بهشمامانی تزیینات تولد هم خیلی قشنگ شدن دستت درد نکنه بابا یه پا هنرمند بودی ما نمیدونستیما


مرسی دوستم چشمات خوشگل میبینه
لطف داری عزیزم
مهشید مامان مهتا
9 اردیبهشت 92 14:39
سلام مامان سارا و شیدا جون

انشا ا... به خوشی و شادی همیشه باشید

تزیینات هم خیلی قشنگ شده آفرین

دیگه وبلاگ ما نیومدید؟؟؟؟؟؟؟

منتظریم




سلام دوست جونم

مرسی شما لطف داری عزیزم

حتما بهتون سر میزنیم یه مدت خیلی گرفتار بودم


سپیده از وبلاگ "کودک من"
9 اردیبهشت 92 14:40
با تشکر . ثبت شد


مرسی سپیده جون
مریم (مامان آرینا)
9 اردیبهشت 92 15:10
تولد آقا آرشام مبااارک
خسته نباشی خانومی خییلی قشنگ بود
چه جیگری شده این عسل طلا


قربون شما خاله مهربون
مامان فتانه
9 اردیبهشت 92 15:12
تولد ارشام جون مبارک...تمش خیلی قشنگ شده دستتون درد نکنه...این دخملی هم که چه ناز شده


مرسی عزیزم
مامان شایان
9 اردیبهشت 92 15:12
عزیزم چه دختر گلی دارید. شیدا جان ایشالا تولد سه سالگی خودت


مرسی خاله جون
سارا مامان آرتین
9 اردیبهشت 92 15:27
فوف العاده زیبا ... دست شما درد نکنه
دخمل زیبامون هم که مثل همیشه میدرخشید


قربونت لطف داری دوست خوبم]
خاله ی آریسا
9 اردیبهشت 92 15:54
عزیز دلم خیلی ناز و خوشگل شدی ایشالله همیشه لبت خندون باشه خاله


مرسی خاله مهربون
نرگس مامان باران قلنبه
9 اردیبهشت 92 15:56
تولد سه سالگی آرشام جون مبارک

ماشالا چه عسلی شده این خانم خوشگه شیدا جون ما اکباتان نیسیم ولی نزدیکیم ما سازمان برنامه شمالی هستیم




مرسی لطف داری دوستم

چه خوب که نزدیکیم ایشااله بیشتر با هم در ارتباط باشیم و همدیگه رو ببینیم






مامان پینار
9 اردیبهشت 92 15:58
خیلی خوشگل بودن تزئینات . دستتون درد نکنه . انشالله تولد 3 سالگی شیدا خانوم.



قربون شما عزیزم
مامان بنیتا
9 اردیبهشت 92 17:55
عزیزم چه قدر ناز شده بودی تو تولد آرشام کوچولو ..ایشالا همیشه خوش باشی عروسک خوشگل
مامانی شماهم خسته نباشی خیلی تزئینات تولد قشنگ بودن


مرسی دوست جونم لطف داری
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 19:35
عزیزم تولد 3سالگی خودت خوشگل شدی فرشته کوچولو خوش باشی گلم


مرسی خاله مهربونم
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 19:35
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک




مرسی دوست خوبم روز شما هم مبارک
مامان آیسلی
9 اردیبهشت 92 22:44
سلام عزیزم همیشه به شادی وسلامتی ماشالله به دخترمون تزیینات خییییییییییییییلی باحال بود دست شما مرسی


قربون شما
مامان محمدرضا
10 اردیبهشت 92 4:25
سلام خانمی.روزت مبارک.
عزیزم منم با افتخار لینکت کردم .ماشالا وبلاگ و دختر نازی داری خدا حفظش کنه. ایشالا که بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.در مورد شربت اگه تهران هستید بهتره اول پیش این دکتره ببرید آخه اون تشخیص میده این دارو بهته براش یا نه تازه رژیم مناسب سنش رو میگه. من خیلی ازش راضیم با یه نسخه از این رو به اون رو شد.اما اگه بخوای هم اسمش becoactin هست می تونی به دکتر خودش بگی و با مجوز دکترش بهش بده اینطوری منم خیالم راحت تره هر چند داروی ویتامین بی ضرره اما احتیاط کن.راستی یه خواهش میشه بازم بیایی و یه دونه رای به این وروجک ها بدی ممنون میشم اگه تونستی هم به دوستانتون بگی عالی میشه آخه وقتمون کمه.مرسییییییییییییی


مرسی خانمی لطف کردی خیالت راحت باشه حتما اول با دکترش مشورت میکنم
دوباره هم رفتم رای دادم
از آشناییت خوشحال شدم
سارا
10 اردیبهشت 92 13:14
شیدا عزیزم
شما از همه خوشگل تری
همیشه تولد شماست قربونت برم


مرسی سارا جونم
مامان محمدرضا
10 اردیبهشت 92 15:01
وای ممنونم بابت رای.روزتون هم مبارک باشه عزییییییییییزمی.


قربونت دوستم قابلی نداره
مامان مریم
12 اردیبهشت 92 16:42
خیلی عالی بود تزیینات..عزیزم ساراجون 2ماه دیگه تولد مهتابه پس میتونم رو نظر و سلیقه ات حساب کنم.....قربون عروسکم برم که اینقد حواسش به آرشامه...میبوسمش


لطف داری دوست خوبم در خدمتم
خدا نکنه خاله جونم
مامان راضیه
17 اردیبهشت 92 20:51
خدا قوت چه تولد باحالی مبارک باشه آرشام جون

شیدا جونمم که مثل همیشه می درخشه




قربونت عزیزم لطف داری


مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:42
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر


سلام دوستم اومدم