میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

تولد 2 سالگی شیدا

1391/11/15 11:00
5,326 بازدید
اشتراک گذاری

تم تولد 2 سالگی من هلو کیتی بود که مامانی و باباجونم

  خیلی براش زحمت کشیده بودند 

از همه مهمونایی که با اومدنشون جشن منو قشنگ و شاد کردن خیلی خیلی ممنونم

این عکس خودم در روز تولد 2 ساگیم

شیدا

برای دیدن بقیه عکس ها و تزئینات تولدم با تم هلو کیتی لطفا به ادامه مطلب برید

 

این میز کادو ها و کلاه ها و سوت سوتک هاست

 

میز کادوها

سوتسوتکهای کیتی که به عنوان جایزه هایی که عمو موسیقی به بچه ها میده استفاده شد و البته باعث سردرد هم میشد

niniweblog.com

این سبد گیفت مهمانان کوچولوئه که برای دختر خانم ها گیره سر با طرح کیتی و استیکر کیتی و برای آقا پسر ها عروسک اسپایدر من و استیکر بن 10 و همچنین شکلات بود و کارت های تشکر مهمانان  هم بهشون وصل شده بود.

گیفت

 هدایای داخل گیفت

گیفت1

اینم متن کارت تشکر مهمانان

متن کارت تشکر

 

niniweblog.com

تزئینات خانه با تم هلو کیتی که با زحمت زیاد مامانی و کمک باباجونم درست شده بود

فلش به سمت تولد

فلش

خوش آمد درب ورودی

welcome

 

استیکر های دیواری

استیکر

 

ریسه های تبریک تولد

تزئینات1

کیتی خوشگله

تزئینات2

ریسه عکس های من

 

تزئینات3

 

تزئینات4niniweblog.com

من و کیک تولدم که از زمین تا آسمون با اون چیزی که مامانی و باباجونم سفارش داده بودند فرق می کرد ولی یه کمی به کیتی شباهت داشت.

کیک

niniweblog.com

من و دوستام که به ترتیب از راست به چپ اسماشونو براتون میگم

آرشام ، آناهیتا ، آرمیتا ، آرمان ، آریانا ، ترانه و رسا

متاسفانه بعضی از دوستام تو این عکس نیستند. 

دوستام

niniweblog.com

پرچم های تزئین غذا

تزئین شام

کارت های روی میز شام

کارت

 اینم میز شاممونه

میز شام

میز شام2

میز شام3

میز شام4

 

niniweblog.com

برگه یادگاری که مهمونا زحمت کشیدن و برای من یادگاری نوشتن

برگه یادگاری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ایسان
16 بهمن 91 13:10
شیدا جونم تولدت مبارک
مامانی دستتون درد نکنه همه چیز عالی بود
من لینکتون کردم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم


مرسی عزیزم از نظرتون ما هم لینکتون کردیم
سارا مامان آرتین
18 بهمن 91 13:24
تولدت مبارک شیدا جونم... ایشالا 120 ساله بشی... دست مامان درد نکنه خیلی واست زحمت کشیده بود
سارا مامان آرتین
18 بهمن 91 13:25
راستی مامان شیدا با اجازه لینکتون کردم... ممنون از نظری که داده بودید


مرسی منم لینکتون کردم

مامان شایان
18 بهمن 91 14:43
شیدا جون تولدت خیلییییییییییی مبارک باشه
ندا
18 بهمن 91 22:34
مامان جون شیدا دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی عزیزم


مرسی نظر لطفته عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 بهمن 91 10:57
ممنون خانمی. ثبت شد
هما
2 اسفند 91 10:39
بهاره مامان امیرمحمد
14 اسفند 91 13:30
سلام مامانی شیدا جونم - ماشاءا.. هزار الله اکبر چه دختر قنشگی خدا نگهداره براتون انشاءا.. تولد 10000 سالگیشو بگیرید خیلی تم تولدش قشنگه دستتون درد نکنه چه مامان با سلیقه ای دستت درد نکنه - خانوم جون شما که زدید روی دست ما چه تزییناتی آفرین - شیدا جونم از طرف من و امیرمحمد ببوسید بازم تولدش مبارک به ما باز سر بزنید با کمال افتخار لینک شدید - بوسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثث


مرسی عزیزم شما لطف دارید شما امیر محمد جان را ببوسید
سارا وملیحه
17 فروردین 92 14:19
سلام شیدا خوشگلم سال نو مبارک عکسات خیلی قشنگ بود دلمون برات تنگ شده زود زود بیا ببینیمت