میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

دخترم داره 3 ساله میشه

1392/11/6 10:24
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیسلام فرشته کوچولوی من تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ببخشید که توی این مدت کمتر به وبلاگت سر میزنم . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

پارسال همین موقع ها بود که شروع کردم به ساختن این وبلاگ و با تمام عشقم برات نوشتم .خیلی دوست داشتم از تولد تا 2 سالگیت رو حتی شده به صورت آلبوم توی وبلاگت بزارم و چون میخواستم روز تولدت آدرسش رو به دوستات اعلام کنم خیلی فشرده مینوشتم و بالاخره برای روز تولد کامل شد. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الان 1 سال از اون روز میگذره و من به شدت درگیر کارای تولدتم و بازم دارم تمام انرژیم رو میزارم تاهم برای تو هم خودم و هم همه دوستات یه شب به یاد موندنی بسازم. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

عزیزترینم تولد تو شیرین ترین اتفاقیه که توی زندگی من افتاده و سعی میکنم همیشه به بهترین نحو برات جشن بگیرم. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دیگه خیلی خانم شدی و حسابی توی کارا کمکم میکنی و نظر میدی .هر چیز خوشگلی میبینی میگی مامانی اینو بزار برای تولدم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

باورم نمیشه عزیزم که از اون روزی که برای اولین بار بغلت کردم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی و با تمام وجودم عاشقت شدم 3 سال گذشته!!!!! چقدر زود بزرگ شدی گل من!!!!! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

فکر میکنم امسال دیگه کاملا معنی تولد رو متوجه میشی و ازش لذت میبری البته 2 سال گذشته هم خیلی بهت خوش گذشت ولی فکر نمیکنم به جز عکس و فیلم خاطره ای برات مونده باشه ولی امسال فرق میکنه دخترم بزرگ شده تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تم تولد امسالت رنگین کمونه و تا حالا که همه تزئینات قشنگ شده تا ببینیم وقتی وصل بشه به دیوار چه جوری میشه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دل تو دلم نیست که جمعه برسه و گل دختر من شمع سه سالگیش رو فوت کنه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد از تولد میام و بقیه ماجرا رو مینویسم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مانی جون
6 بهمن 92 11:59
ماشالله به شیداجوون چقد نازیییی خانمی ایشالله همیشه سلامت باشی و شاد مامان شیدا خسته نباشینن مانی جون خوشحال میشه به کلبه خاطراتش سر بزنی
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم نظر لطفته چشم حتما بهتون سر میزنیم
مامان آیسلی
6 بهمن 92 12:42
خسته نباشی عزیزم پیشاپیش تولدت مبارکه نازم منتظر عکسای تولدیم
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوستم
مامان ارغوان
8 بهمن 92 8:31
پیش پیش تولدت مبارک گلم
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست جونم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 بهمن 92 11:01
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک انشاءا.. 300 ساله بشی و ما هم به شما تبریک بگیم انشاءا.. که خیلی بهت خوش بگذره و همه کارها به سلامتی انجام بشه
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی عززم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
9 بهمن 92 10:15
تولدت مبارک شیدا جون منتظر عکسهای توبدت هستیم
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مسی ممنون حتما زود زود با عکسا میاییم
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:23
عزیزم 3 سالگیت مبارک باشه کوچولوی ناز نازی
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی مهربون
الی مامی آراد
10 بهمن 92 16:24
ماشالله شیدا جووونم داری خانمی میشی بزرای خودت عریرم پیشاپیش تولدت مبارککککککککککککک
سارا مامانی شیدا
پاسخ
ممنون عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
11 بهمن 92 0:17
سلام سارا جون.خسته نباشی با کارای تولد. ایشالا همیشه جشن و شادی داشته باشید. تولد گل دخترت رو تبریک میگم.ایشالا 120 ساله باشه .زیر سایه خداوند و عشق بین شما و پدرش بزرگش کنید و شادیاشو پیشرفت های روز افزون زندگیشو ببینید.
سارا مامانی شیدا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از دعای قشنگت شما هم همینظور
مامان بنیتا
12 بهمن 92 2:45
شیدای عزیزم سومین سالگرد تولد زیبات مبارک ..با آرزوی بهترین ها برای تو بهترینم
سارا مامانی شیدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم