میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،میوه عشق مامان و بابا شیدا جان،، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

شیدا چراغ خونه مامان و بابا

خاطرات فصل بهار (قسمت سوم)

1393/11/21 13:16
888 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comدلبندمniniweblog.com

من دلم فقط  روی دلِ تو بند می شود...

 

 

 

niniweblog.comگل خوشبوی من بازم سلامniniweblog.com

یکی از سرگرمی های ما رفتن به پارک ساعی و غذا دادن به گربه های خوشگل اونجاست تقریبا هر هفته صبح جمعه میریم پارک ساعی

اینم عکسای یادگاری یکی از اون صبح های بهاری امسالniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

شیدا در کنار مهندس ساعی طراح پارک زیبای ساعیniniweblog.com

niniweblog.com

اینم از بازی ما با گربه ها و غذا دادن شیدا خانم بهشونniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم از خلق اولین اثر هنری دخر گلی من که کاملا مفهوم داره البته عشق من کلا همیشه نقاشی میکشیدی ولی این اولین باری بود که یه تصویر مشخص توی نقاشیت بود ما رو صدا کردی و گفتی بیایید ببینید من آدم کشیدم  .(زمان کشیدن این آدم توپولو دقیقا 3 سال و 3 ماهت بود .)niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی آرتینا جان***
22 بهمن 93 2:07
مثل اینکه شیدا جون دختر هم عشق حیوانات هستش آخه آرتینا جونم حیواناتو دوست داره خصوصا گربه پیشی و اردکارو.
سارا مامانی شیدا
پاسخ
بله خیلی زیاد
مامان محیا
2 اسفند 93 15:17
خدا فرشته کوچولوتون رو براتون حفظ کنه ایشالا خوشحال میشم به وبلاگ پسر کوچولوی منم سری بزنید اگر راضی به تبادل لینک بودید برام پیام بذارید
خاله ی آریسا
26 اسفند 93 10:29
سال 94 پیشاپیش مبارک باشه دوست نازم همیشه سبز باشید میبوسمت یه عالمه
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 23:48
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک